معاون استاندار خوزستان خبر داد؛ خوزستان پیشتاز در طرح پایلوت اتوماسیون اداری

معاون استاندار خوزستان خبر داد؛ خوزستان پیشتاز در طرح پایلوت اتوماسیون اداری

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان از این استان به‌عنوان پیشتاز در طرح پایلوت اتوماسیون اداری خبر داد.

خبرگزاری فارس: خوزستان پیشتاز در طرح پایلوت اتوماسیون اداری

جمال عالمی‌نیسی در جلسه‌ای مشترک که با حضور معاونان فناوری و دبیرخانه نهاد ریاست جمهوری در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان استان پایلوت و پیشتاز در زمینه دولت الکترونیک است.

وی افزود: به زودی بر اساس طرح سپاد سیستم اتوماسیون اداری استان به شبکه ریاست جمهوری و وزارت کشور متصل خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان خاطرنشان کرد: طرح نوسازی فضای اداری و اصلاح فرآیندهای انجام کار در استانداری خوزستان به خوبی انجام شده است.

عالمی‌نیسی اضافه کرد: مدیریت دورنگار نیز در استانداری انجام شد که شامل فرمانداری‌های استان نیز می‌شود و در کشور منحصر به‌فرد است.

وی همچنین خبر از برقرار شدن سیستم اتوماسیون اداری و سامانه یکپارچه اداری خبر داد و ابراز امیدواری کرد: در آینده‌ای نزدیک به سیستم بدون کاغذ در فضای اداری برسیم.

این مسئول تلاش در راستای توسعه خدمات الکترونیک، تاثیر مثبت بر عملکرد مدیران، رضایتمندی کارکنان و تسهیل در امور ارباب رجوع، ساماندهی و بهینه سازی گردش مکاتبات در سطح استانداری و ادارات تابعه، کاهش فعالیت موازی در دفاتر مانند تکثیر بی‌مورد مکاتبات و ثبت و نگهداری سوابق را از اقداماتی برشمرد که تا کنون انجام شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان همچنین با تاکید بر لزوم صرفه جویی در هزینه‌ها و افزایش بهره وری در فرآیند انجام کار گفت: ایجاد بستر مناسب برای استقرار سایر سیستم‌های یکپارچه نیز در دستور کار خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: ارتباط vpn با شبکه فرزین (اتوماسیون اداری)، کاهش حجم فیزیکی بایگانی و عدم استهلاک تجهیزات، استفاده از امضای الکترونیک در مکاتبات، صرفه جویی در میزان کاغذ مصرفی و همچنین دقت و سرعت عمل بالا و نظم بخشی به گردش مکاتبات از نکات مهم اجرایی شدن این طرح بوده است.

عالمی‌نیسی در پایان، استفاده از سرویسFCF (ارتباط مستقیم بین کارتابل‌های مدیران کل و فرمانداران) و همچنین در صورت نیاز آموزش کارشناسان و مسئولان دفاتر را از دیگر اقدامات در دست اجرای اداره کل اداری مالی استانداری عنوان کرد.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین