نورمحمدی: هواداران ۲ بازی دیگر تحمل کنند

نورمحمدی: هواداران 2 بازی دیگر تحمل کنند

کاپیتان پرسپولیسی ها بعد از بازگشت از اردوی کیش گفت در چند بازی دیگر می توانیم به شرایطی برسیم که از موقعیت های مان هم استفاده کنیم، هواداران مطمئن باشند شرایط را تغییر می دهیم.


رضا نورمحمدی در رابطه با شرایط اخیر سرخ پوشان گفت:

اردوی کیش، ایده آل و به موقع

اردوی بسیار خوبی در کیش داشتیم، آنجا شرایط آب و هوایی خوبی داشت و با توجه به سرمای تهران، اردوی به موقعی بود که به کارمان می آمد. محل اسکان و زمین تمرین خوبی داشتیم، منهای روز آخر که به دلیل برگزاری بازی ما در زمین شماره دو بودیم باقی روزها زمین تمرین مان هم وضعیت ایده آلی داشت، همه جوره به دنبال این هستیم که بتوانیم برآیند این اردوی خوب را در بازی هایمان پیاده کنیم تا با نتیجه گرفتن همه هواداران را به تیم امیدوار نگه داریم.

هواداران یک دو بازی دیگر تحمل کنند

 بازیکنان ما همه جوره تلاش خودشان را می کنند، چند بازی باید تحمل کرد تا شرایط مناسب شود، هرکسی بازی های ما را ببیند متوجه می شود تیم بدشانسی دارد، بازی مقابل نفت را ببینید؟ من به هواداران می گویم چند بازی تحمل کنند همه چیز رو به راه می شود، شرایط اینطور نمی ماند، خوش شانسی هم به ما رو می کند و ما هم می توانیم از موقعیت های مان استفاده کنیم، ما اگر بتوانیم از نصف همین موقعیت هایمان استفاده کنیم وضعیت مان با الان خیلی فرق می کند.

باید استرس را دور کرد

در شرایط فعلی هواداران باید استرس را از تیم دور کنند تا بچه های جوان بتوانند خود را پیدا کنند. بهرحال حضور در تیم های بزرگ کمی سخت است و بازیکنان جوان باید زمان بگذارند تا خودشان را با شرایط آنجا وفق دهند، من و محسن و بزرگترهای تیم تلاش مان را می کنیم را تا بچه ها آماده شوند و بتوانند زودتر خودشان را با شرایط مختلف هماهنگ کنند، امیدوارم هواداران هم مانند همیشه ما را کمک کنند، دور بودن استرس از این بازیکنان باعث موفقیت پرسپولیس می شود.

مهاجمان ما به خوبی ایجاد موقعیت می کنند

من یک دفاع هستم و می دانم یک مهاجم چقدر باید تلاش کند تا برای خود موقعیت سازی کند، تعداد موقعیت هایی که طارمی و علیپور و عالیشاه و بنگستون ایجاد می کنند را ببینید، مربی به بزرگی برانکو وقتی این بازیکنان را تایید می کند و می گوید بهترین ها را در اختیار دارد مشخص است که بچه ها کارشان را کرده اند، در همان بازی با استقلال اهواز که مهدی چند موقعیت را نتوانست استفاده کند را ببینید، خیلی از آن موقعیت ها را خود او به وجود اورده بود و در نهایت گل سه امتیازی ما را نیز مهدی به ثمر رساند. یا در بازی برابر نفت هم روی گل تاثیر مستقیم داشت و هم یک پنالتی گرفت.

در بستن اینستاگرام، همگی هماهنگ بودیم

بعد از اتفاقات پیش آمده ما هم تصمیم گرفتیم صفحات اینستاگراممان را ببندیم و خداراشکر بچه های تیم هم به حرف مان گوش دادند و همگی به صورت هماهنگ این کار را کردیم، متاسفانه یک سری از افراد می آمدند و حرف هایی می زنند که نمی توانستیم باور کنیم آنها طرفدار پرسپولیس هستند و به همین دلیل این کار را کردیم، ما احساس کردیم دارد سوءاستفاده می شود و افرادی که اصلا پرسپولیسی نیستند می آیند آنجا و حرف های نادرستی می زنند.

با صحبت، حواشی را برطرف کردیم

می توان گفت این پرسپولیس یکی از بی حاشیه ترین تیم هایی که در این سال ها داشتیم، به عنوان سابقه دارترین سرخ پوشی که اکنون در تیم حضور دارد این موضوع را کاملا می فهمم که بازیکنان همه تلاششان را می کنند که بدون حاشیه کار کنند، اما در این شرایط دیدم که بعضی ها موضوعاتی را به وجود می آورند که می خواهند در وهله اول تیم را به هم بریزند، به عنوان یکی از کسانی که سال هاست در این تیم توپ می زند سعی کردم هم این حاشیه ها را که بین من و افراد دیگر به وجود می آورند را با صحبت حل کنم و خداراشکر بازیکنانمان هم آنقدر هماهنگ بودند که با صحبت کردن با یکدیگر حاشیه ها را خنثی کنیم.

با بازی های بیشتر، ترکیب موردنظر را پیدا کردیم

خط دفاعی ما در هفت بازی اخیر به نسبت شش بازی اول عملکرد فوق العاده ای داشت، در ابتدای لیگ ما هنوز هماهنگ نشده بودیم، بعضی از بازیکنان تازه به تیم آمده بودند، بابک حاتمی در پست غیرتخصصی اش بازی می کرد، من و محسن کنار لوکا ماریچ بازی نکرده بودیم، اما با چهار بار تغییر خط دفاعی بالاخره توانستیم ترکیب مورد نظر را پیدا کنیم. تا قبل از اغاز لیگ کلا یکی دو بار آن هم در بازی های تدارکاتی کنار هم بازی کرده بودیم و هماهنگ نبودیم.

با کوچکترین اشتباه دفاع محکوم به گل خوردنیم

برانکو در تمرینات سعی می کند بازی های زیادی برگزار کند و یکی از دلایل هماهنگ شدن مان همین موضوع است که توانستیم از همدیگر شناخت خوبی پیدا کنیم، در خط دفاع با کوچکترین اشتباه محکوم به گل خوردن هستیم به همین دلیل سعی کردیم وضعیت مان را بهتر کنیم و باید بهتر از این هم بشویم. ما با دروازه بانی که با او حتی یک بازی هم نداشتیم و ده نفره، ۱۰۰ دقیقه در مقابل ذوب آهن دفاع کردیم و باید گل هم می زدیم.

همیشه قرار نیست توپ های ما گل نشود

در پایان به همه هواداران تیم اطمینان می دهم به زودی پرسپولیسی می بینند که می تواند به راحتی نتیجه بگیرد، همیشه قرار نیست توپ های ما گل نشود و بالاخره خوش شانسی هم روی خودش را به ما نشان می دهد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین