کفشگری: از چند تیم پیشنهاد دارم

کفشگری: از چند تیم پیشنهاد دارم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از همه تیم‌هایی که پیشنهاد حضور من در تیم‌هایشان را مطرح کرده‌اند تشکر می‌کنم اما به برانکو قول داده‌ام تا پایان فصل با همه توان برای موفقیت پرسپولیس تلاش کنم.


مهرداد کفشگری در خصوص خبر مذاکره مسئولان باشگاه صبای قم با وی برای حضور در این تیم، گفت: طبیعی است که هر بازیکنی در فصل نقل و انتقالات با پیشنهادهایی روبه‌رو شود و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. از طرف چند تیم پیشنهادهایی به من صورت گرفته اما خودم مذاکره‌ای در این باره نداشته‌ام.

وی ادامه داد: از همه مدیران، مربیان و تیم‌هایی که به من لطف داشتند و پیشنهاد حضور در تیم‌هایشان را مطرح کرده‌اند تشکر می‌کنم و قدردان محبت آنها هستم اما من با پرسپولیس قرارداد دارم و خانه اول و آخر من اینجاست چرا که تیمم را دوست دارم و برایش زحمت کشیده‌ام.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: در اردوی جزیره کیش با برانکو صحبت کردم و به او قول دادم که تا پایان فصل همه توانم را برای موفقیت پرسپولیس به کار بگیرم چرا که می‌خواهم یک مهره موثر در پرسپولیس باشم تا همراه سایر بازیکنان و مربیان برای هواداران‌مان شادی‌آفرین باشیم.

کفشگری در مورد اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در جزیره کیش هم اظهار داشت: خوشبختانه اردوی خیلی خوبی پشت سر گذاشتیم و توانستیم برنامه‌های مدنظر کادر فنی را در زمین پیاده کنیم. مطمئن هستم این اردو اثرات خودش را در بازی‌های لیگ نشان خواهد داد و همه خواهند دید که پرسپولیس با چه توانی وارد بازی‌هایش خواهد شد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین