سفر مربیان تیم ملی جوانان به شهرستان‌ها

سفر مربیان تیم ملی جوانان به شهرستان‌ها

کادر فنی تیم ملی جوانان این روزها با سفر به شهرهای مختلف ایران در حال کشف استعدادهای جدید برای دعوت به اردوی های آماده سازی هستند.


امیر حسین پیروانی و دستیارانش که برنامه های خود برای آماده سازی تیم ملی برای حضور موفق در رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی را از اواخر ماه جاری با برگزاری اردوی چهار روز استارت می زنند طی روزهای گذشته با سفر به شهر های مختلف از نزدیک بازیکنان رده سنی جوانان را زیر نظر گرفتند تا نفرات جدیدی را به اردو دعوت کنند. پیروانی در شیراز بازی های رده سنی جوانان را تحت نظر داشت و کوروش برمک دستیار اول این مربی هم در کرمان بر بازی های قهرمانی جوانان کشور در جنوب ایران نظارت داشت. سایر مربیان تیم ملی هم در تهران و سایر شهرها بازیکنان جوان و مستعد را شناسایی و گزارش خود را به سرمربی تیم ملی ارائه خواهند داد. قرار است در اردوی جوانان که از ۲۷ آذرماه در کمپ تیم های ملی برگزار می شود بازیکنان جدیدی به اردو دعوت شده و از آنها تست گرفته شود.

تیم ملی جوانان ایران بهمن ماه سال آینده در رقابت های قهرمانی آسیا در بحرین به مصاف رقبای خود خواهد رفت که چهار تیم برتر این رقابت ها راهی جام جهانی جوانان ۲۰۱۷ کره جنوبی خواهند شد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین