معاون اجرایی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان: دشمن تمام توان خود را برای دور کردن جوانان ما از اسلام به کار بسته‌ است

معاون اجرایی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان: دشمن تمام توان خود را برای دور کردن جوانان ما از اسلام به کار بسته‌ است

معاون اجرایی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: دشمن نظام اسلامی تمام توان خود را برای دور کردن جوانان ما از اسلام به کار بسته‌ است.

خبرگزاری فارس: دشمن تمام توان خود را برای دور کردن جوانان ما از اسلام به کار بسته‌ است

میرعبدالرضا مرادحاجتی ظهر امروز در در یادواره شهید امیرعلی هیودی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم اظهار کرد: امروز دشمن تمام توانش را برای دور کردن جوانان ما از اسلام به کار بسته است و دانشگاه‌ها را بهترین مکان برای اجرای این نقشه شوم خود می‌دانند.

وی افزود: دشمن می‌خواهد فرزندان این مرز و بوم را از ارزش‌ها دور کند اما جوانان و به ویژه نسل دانشجوی ما می‌داند که چگونه مسیر‌شناسی کرده و با بصیرت جلوی نفوذ دشمن را بگیرد.
معاون اجرایی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان اضافه کرد: با نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و به موجب داشتن روحیه شهادت طلبی است که هم‌اکنون شاهد هستیم که کشورهایی نظیر آمریکا از رویارویی با جوانان و رزمندگان ما واهمه دارند.

این مسئول یادآور شد: بدون شک داشتن روحیه شهادت طلبی است که آنان از حمله نظامی به این نظام اسلامی به شدت هراس دارند.
وی خطر نشان کرد: تهاجم فرهنگی حربه‌ای است که دشمنان برای مقابله به نظام ما به کار بسته‌اند و تلاش دارند از این راه به کشور ضربه بزنند.
وی در ادامه افزود: امروز افتخار می‌کنیم که جوانان ما در سوریه و حلب در راه دفاع از حریم ولایت به شهادت می‌رسند و این کار جوانان ما نشات گرفته از قیام عاشورا و مکتب امام حسین (ع) است.

حاجتی در پایان بیان کرد: همه ما باید از شهدا درس اخلاق و ایستادگی در برابر دشمن را فرا بگیرم و این بصیرت و ولایتمداری آنان برای ما الگویی شایسته است.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین