برگزاری آئین استقبال، تشییع و وداع با ۲ شهید گمنام دفاع مقدس در آبادان

برگزاری آئین استقبال، تشییع و وداع با 2 شهید گمنام دفاع مقدس در آبادان

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه آبادان گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده در روزهای ۲۸ و ۲۹ آذرماه جاری آئین استقبال، تشییع و وداع با دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در آبادان برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: برگزاری آئین استقبال، تشییع و وداع با 2 شهید گمنام دفاع مقدس در آبادان

مسعود رئوفی اظهار کرد: شهدا متعلق به همه مردم هستند، چرا که شهدا برای صیانت از اسلام، نظام و کیان جمهوری اسلامی در این راه قدم برداشته و از بذل جان خویش نیز دریغ نکردند.

وی اضافه کرد: نظام متکی به شهدای والامقامی است که عزت، شوکت و اقتدار نصیب کشور و ملت کردند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده در روزهای ۲۸ و ۲۹ آذرماه جاری آئین استقبال، تشییع و وداع با دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در آبادان برگزار می‌شود.

رئوفی در همین ارتباط از رسانه‌ها و اعضای ستاد استقبال، تشییع و وداع با شهدا خواست تا با اطلاع رسانی شایسته زمینه حضور پرشور و با شکوه مردم شهیدپرور آبادان در این آئین‌ها را فراهم کنند.

این مسئول، پاسداشت شهدای گرانقدر را وظیفه‌ای همگانی دانست و عنوان کرد: برای شهدا هرکاری انجام شود افتخار است و لذا همکاری هر چه بیشتر تمام ادارات و ارگان‌های شهرستان را در این زمینه خواستاریم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه آبادان گفت: شهدای گرانقدر ما در جنگ تحمیلی، در اوج جوانی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در راه دفاع از کیان و نظام جمهوری اسلامی جان خود را از دست دادند و لذا گرامیداشت یاد آنان بر همگان واجب و ضروری است.

رئوفی افزود: آئین استقبال از پیکر مطهر این دو شهید ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز ۲۸ آذرماه جاری در محل میدان ثامن‌الائمه انجام می‌شود.

به گفته وی، آئین وداع این دو شهید گمنام از ساعت ۲۰ تا ۲۲ در محل دانشکده نفت شهید تندگویان برگزار می‌شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه آبادان در پایان بیان کرد: آئین تشییع پیکر پاک و مطهر این دو شهید گرانقدر نیز از ساعت ۹ صبح ۲۹ آذرماه جاری از مقابل بنیاد شهید و امور ایثارگران آبادان واقع در خیابان ۱۵ آغاز و در دانشکده نفت شهید تندگویان به خاک سپرده می‌شوند.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین