مدیرعامل تامین اجتماعی مشکلات مراکز درمانی خوزستان را بررسی کرد

مدیرعامل تامین اجتماعی مشکلات مراکز درمانی خوزستان را بررسی کرد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی عصر سه شنبه در دیدار از بخش ها و قسمت های بیمارستان ها و مراکز درمانی خوزستان مسایل و مشکلات این مراکز درمانی را بررسی کرد.
دکترˈسیدمحمدتقی نوربخشˈ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به اتفاق هیات همراه و دکتر داریوش پناهی زاده مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان در دیدار از بیمارستان تامین اجتماعی امیرالمومنین(ع) در جریان نحوه خدمات رسانی به مردم و کمبودهای این مرکز درمانی قرار گرفت.
دیدار از بیمارستان در دست احداث امیرکبیر اهواز از دیگر برنامه های سفر مدیرعامل تامین اجتماعی به خوزستان بود.
در این دیدار اعلام شد بیمارستان ۹۶ تختخوابی امیرکبیر اهواز با تامین اعتبار مورد نیاز آن سال ۱۳۹۳ به بهره برداری خواهد رسید.
دکتر نوربخش همچنین از شروع عملیات ساخت بیمارستان تامین اجتماعی دزفول و اجرای طرح توسعه بیمارستان شهدای تامین اجتماعی شوشتر خبر داد.
وی همچنین در دیدار از دی کلینیک شهید رجایی اهواز از صدور مجوز برای بکارگیری پزشک عمومی و متخصص مورد نیاز مراکز درمانی زیرپوشش سازمان تامین اجتماعی خوزستان خبرداد و گفت: تامین داروی مورد مراکز درمانی تامین اجتماعی استان در اولویت قرار دارد و هیچ مشکل اعتباری برای تامین داروی مورد نیاز وجود ندارد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خوزستان همچنین بر پرداخت مطالبات معوقه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تاکید کرد.
دکتر پناهی زاده در این ارتباط گفت: مطالبات دانشگاه علوم پزشکی اهواز تا آبان ماه ۱۳۹۲ به طور کامل از سوی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان پرداخت شده است.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین با احداث باشگاه فرهنگی تفریحی برای رفاه حال کارکنان تامین اجتماعی خوزستان موافقت کرد.
طبق برنامه قرار است شورای اداری روسا و مسوولان مراکز درمانی ، بیمه ای و شعب تامین اجتماعی سراسر استان ساعت ۱۴روز چهارشنبه با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در سالن اجتماعات شرکت مخابرات استان خوزستان برگزار شود.
دکتر نوربخش در سفر به خوزستان از بیمارستان در دست ساخت تامین اجتماعی آبادان و بیمارستان امام موسی کاظم(ع) که خرداد ماه امسال به بهره برداری رسید نیز دیدن خواهد کرد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین