دل نوشته های مردم خوزستان به حسن روحانی

دل نوشته های مردم خوزستان به حسن روحانی

مردم خوزستان در نخستین سفر دولت تدبیر و امید به این استان دل نوشته های خود را در قالب نامه هایی به وی تقدیم کردند.
هنگامی که از چند روز پیش خبر سفر رییس جمهوری به استان خوزستان بین مردم این استان پخش شد ؛ قشرهای مختلف مردم خود را برای انتقال دل نوشته های خود به رییس جمهوری محبوب آماده کردند.
در نخستین ساعات روز سه شنبه ۲۴ دی ماه در حالی که صدا و سیما مردم خوزستان را به حضور در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) شهر اهواز در ساعت هشت و سی دقیقه صبح دعوت می کرد ؛ گروه های مختلف مردمی از ساعات اولیه صبح در مقابل ترمینال فرودگاه بین المللی اهواز و مسیر حرکت کاروان حامل رییس جمهوری تجمع کردند.
پیر و جوان ؛ زن و مرد امروز در گوشه گوشه مسیر چند کیلومتری ترمینال فرودگاه اهواز تا مصلای مهدیه این شهر در حال نوشتن نامه از مشکلات استان خود به رییس جمهوری بودند.
بیکاری ؛ بیکاری ؛ بیکاری و بازهم بیکاری اولین مشکلی است که مردم خوزستان در دل نوشته های خود با رییس دولت تدبیر و امید و نیز در استقبال از وی به اهواز با وی در میان گذاشتند.
رضا ؛ محمود ؛ جابر؛ بهرام ؛ علی ؛ مجتبی ؛ عدنان ؛ زهرا ؛ سمیه ؛ و … همه از بیکاری گفتند.
آنان از رییس دولت تدبیر و امید خواستند در استانی که منابع غنی نفت و گاز ؛ پتروشیمی ؛ صنعت و کشاورزی آن زبانزد داخل و خارج است برای حل مشکل بیکاری جوانان این استان چاره ای بیاندیشد.
به گفته آنان ظرفیت های شغلی در این استان اندک و ناچیز بوده و جوابگوی نیاز متقاضیان بازار کار و اشتغال جوانان خوزستانی نیست.
پرداخت تسهیلات خود اشتغالی با بهره کم بانکی و بازپرداخت طولانی مدت ؛ ایجاد صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی و حمایت از راه اندازی کارگاههای کوچک خانگی بخشی از راهکارهای ارائه شده از سوی جوانان خوزستانی برای حل مشکل بیکاری در این استان است.
برخی جوانان خوزستانی که دانش آموخته رشته های مختلف دانشگاهی می باشند نیز همچنان بر یافتن شغل اداری در دوایر دولتی تاکید داشته و انتظار دارند دولت زمینه جذب و استخدام آنها را فراهم کند.
تاکید بر حل مشکل طرح مسکن مهر در شهرهای مختلف خوزستان از جمله اهواز و دزفول دیگر دل نوشته های خوزستانی ها خطاب به رییس جمهوری بود.
بانوی کهنسال اهوازی در حالی که عکس رییس جمهوری را در دست داشت و نامه خود را به محل جمع آوری مکاتبات مردمی در مصلای اهواز تحویل می داد گفت: فرزند و عروس جوانم سه سال است بی صبرانه به امید خانه دار شدن تمام دارایی و حتی طلاجات خود را هزینه کرده اند اما از تحویل خانه خبری نیست.
بسیاری از مردم خوزستان از شهرها و روستاهای دور و نزدیک برای تحویل نامه های خود به رییس جمهوری روز سه شنبه به اهواز سفر کردند.
در نخستین روز از سفر دولت تدبیر و امید به استان خوزستان ؛ ۱۱ کیسه بزرگ حاوی ده ها هزار نامه از مردم این استان به رییس جمهوری توسط پست جمع آوری شد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین