معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان خبر داد؛ احداث ۱۰ شهرک صنفی جدید در خوزستان

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان خبر داد؛ احداث 10 شهرک صنفی جدید در خوزستان

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از احداث ۱۰ شهرک صنفی جدید در سطح استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: احداث 10 شهرک صنفی جدید در خوزستان

صبح امروز طی بازدید هیئت اقتصادی خراسان رضوی از شهرک‌های صنفی اهواز، این هیئت تصمیم به انتقال تجربیات صنفی اهواز مانند احداث شهرک‌های صنفی برای کاهش معضلات شهری شدند.

ابوالقاسم کوره چینی نیز در این بازدید اظهار کرد: در استان ما به دلیل وجود تعامل سازنده بین بخش دولتی و خصوصی هر مشکلی به‌وجود بیاید در چارچوب قانون مرتفع می‌شود، به همین دلیل روزبه روز شاهد پیشرفت اتاق‌های اصناف استان هستیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: به علت وجود صنایع سنگین همچون نفت، فولاد و پتروشیمی کمتر به صنایع کوچک و متوسط توجه شده و از طرفی درآمدهای صنایع سنگین ما عمدتا به مرکز منتقل می‌شود.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: اقدام بسیار خوبی که اخیرا از سوی استاندار اعلام شد بخشنامه خرید کالاها و خدمات داخلی است که تمام دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌های دولتی و خصوصی ملزم به اجرای آن شدند، این بخشنامه به بخش تولیدی استان خیلی کمک کرد.

کوره چینی درباره احداث شهرک‌های صنفی گفت: در بخش ایجاد شهرک‌های صنفی کارهای خوبی انجام شده و علاوه بر شهرک‌های به بهره برداری رسیده احداث ۱۰ شهرک دیگر با همکاری اتاق اصناف اهواز برنامه‌ریزی شده است.

وی در پایان بیان کرد: شهرک‌های دزفول، ماهشهر و آبادان در حال انجام است که با بهره‌برداری از این شهرک‌ها تحولی در اقتصاد استان رخ می‌دهد.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین