سرپرست اداره‌کل امور بانوان خوزستان تاکید کرد؛ تلاش برای اجرای مطلوب برنامه‌های دهه فجر

سرپرست اداره‌کل امور بانوان خوزستان تاکید کرد؛ تلاش برای اجرای مطلوب برنامه‌های دهه فجر
سرپرست اداره‌کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: باید تلاش شود نقش زنان در انقلاب اسلامی به خوبی معرفی شود.

خبرگزاری فارس: تلاش برای اجرای مطلوب برنامه‌های دهه فجر/ نقش زنان در انقلاب به خوبی معرفی شود

سیده فرانک موسوی ظهر امروز در ستاد دهه فجر امور زنان و خانواده استان، اظهار کرد: علاوه بر اجرای مطلوب برنامه‌های دهه فجر، باید تلاش شود نقش زنان در انقلاب اسلامی به خوبی معرفی شود.

وی در ادامه، به تشکیل ستاد برگزاری دهه فجر در خوزستان اشاره کرد و افزود: مجموعه امور بانوان و خانواده استانداری نیز در این راستا برنامه‌های پیشنهادی را از ادارات‌ کل و شهرستان‌ها دریافت کرده که این برنامه‌ها را در ستاد استان ارائه خواهیم کرد.

سرپرست اداره‌کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در دوران شکل گیری انقلاب اسلامی زنان همپای مردان در صحنه تظاهرات و مبارزات علیه رژیم ستم‌شاهی حضور داشتند و نقش آفرینی آنان در دوران مقدس و تاثیرشان در پیروزی بر رژیم بعثی عراق و همدستانش غیر قابل توصیف است.

موسوی با بیان اینکه در زمان طاغوت زنان هویتی نداشتند، گفت: سالیان سال زنان و بانوان ایرانی به دنبال هویت خود بودند که با پیروزی انقلاب اسلامی هویت گم شده خود را پیدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین نکته در پیروزی انقلاب اسلامی، تحول شگرفی است که در نحوه نگرش به جایگاه زنان در جامعه اتفاق افتاد که بی‌شک در پرتو تعالیم عالیه و نورانی اسلام ناب محمدی(ص) حاصل شد.

سرپرست اداره‌کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان اضافه کرد: زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش  بسیاری خوبی داشتند نباید این‌ها فراموش شود.

موسوی تصریح کرد: بانوان این استان در همه زمینه‌ها چه در زمان انقلاب و چه در زمان جنگ تحمیلی حضوری پرشور و چشمگیر داشته و امید است که همواره با حضور گرم خود در عرصه‌های مختلف اجتماع فرهنگی یاد روزهای مقاومت و ایثار را زنده نگه دارند.

وی در پایان عنوان کرد: ستاد دهه فجر زنان از مجموع کمیته‌ها و زیرمجموعه‌های ستاد دهه فجر است و در ایام فجر به تبیین نقش زنان در انقلاب اسلامی خواهد پرداخت.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین