مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان خبر داد؛ مراجعه روزانه ۲۰۰ نفر به درمانگاه‌های تخصصی بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان خبر داد؛ مراجعه روزانه 200 نفر به درمانگاه‌های تخصصی بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان
مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان از مراجعه روزانه ۲۰۰ نفر به درمانگاه‌های تخصصی بیمارستان شهید معرفی‌زاده این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: مراجعه روزانه 200 نفر به درمانگاه‌های تخصصی بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان

حجت الله جانبی اظهار کرد: راه اندازی سیستم نوبت‌دهی تلفنی درمانگاه­‌های تخصصی بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان در راستای تکریم ارباب رجوع و به منظور خدمات رسانی بهینه به مراجعان و کاهش بار ترافیکی صورت گرفت.

وی افزود: بیماران می‌توانند از طریق نوبت دهی گویای تلفنی بیمارستان به صورت ۲۴ ساعته پزشک و روزانه ویزیت مورد نظر خود را انتخاب و پس از دریافت کد رهگیری در روز تعیین‌شده به پذیرش درمانگاه‌های بیمارستان مراجعه کرده و ویزیت شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان ادامه داد: روزانه حدود ۲۰۰ نفر به درمانگاه‌های تخصصی این بیمارستان مراجعه می‌کنند که با توجه به بار ترافیکی بالا، بسیاری از بیماران مجبورند برای دریافت نوبت از ساعت ۵ صبح به درمانگاه مراجعه کنند و در این روند، زمان زیادی از مراجعان تلف می‌شود.

جانبی در پایان عنوان کرد: ‌دلیل بسیاری از نارضایتی‌های مراجعه‌کنندگان، سیستم نوبت‌دهی بیمارستان بود که با ایجاد سیستم نوبت‌دهی حضوری تلفنی، مشکل حل شده و بیماران به راحتی می‌توانند نوبت ویزیت دریافت کنند.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین