شهردار شادگان خبر داد؛ آغاز عملیات بهسازی خیابان‌های شادگان

شهردار شادگان خبر داد؛ آغاز عملیات بهسازی خیابان‌های شادگان
شهردار شادگان از آغاز عملیات بهسازی و قیرپاشی خیابان‌های این شهر خبر داد.

خبرگزاری فارس: آغاز عملیات بهسازی خیابان‌های شادگان

حسن مزبانی‌پور با بیان اینکه نامناسب بودن معابر شادگان یکی از دغدغه‌های اهالی آن منطقه است، اظهار کرد: در حال حاضر عملیات بهسازی و قیرپاشی خیابان کوی سعدی، تسهیل در تردد شهروندان و وسایط نقلیه در آن خیابان با تلاش و همت مجموعه شهرداری و همکاری اعضای شورای اسلامی به صورت ضربتی از چند روز گذشته آغاز شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه خیابان مناطق کوی سعدی از معابری بوده که تاکنون هیچ‌گونه خدماتی در آن انجام نشده هم‌اکنون کار بهسازی این خیابان‌ها در حال انجام است.

شهردار شادگان با اشاره به قدمت خیابان کوی سعدی این شهر و نیاز به بهسازی تصریح کرد: عملیات بهسازی از جمله به بیس‌ریزی و قیرپاشی در این خیابان آغاز شده است

وی اهتمام شهرداری و شورای اسلامی شهر شادگان را برای رفع مشکلات مناطق شهری و بهسازی معابر بسیار چشمگیر ارزیابی کرد و گفت: اجرای این پروژه‌ها علاوه بر رضایت ساکنان محل، باعث روان‌سازی عبور و مرور خودروها در این خیابان‌ها می‌شود.

مزبانی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات منطقه از تمام توانایی‌ها و ظرفیت‌های قانونی برای توسعه منطقه و تسهیل در خدمات‌رسانی به شهروندان استفاده می‌شود.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین