معاون استاندارخوزستان:سه هزار برنامه در ایام دهه فجر امسال در خوزستان برگزار می شود

معاون استاندارخوزستان:سه هزار برنامه در ایام دهه فجر امسال در خوزستان برگزار می شود

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: سه هزار برنامه از سوی دستگاه های مختلف خوزستان در دهه فجر امسال برگزار می شود.

فرج اله خبیر شنبه در نشست ستاد دهه فجر خوزستان در محل دفتر سیاسی و اجتماعی استانداری در اهواز بیان کرد: در اجرای برنامه های دهه فجر باید جدیت داشت تا برنامه ها با کیفیت برگزار شود.
وی افزود: باید به گونه ای برنامه های دهه فجر برگزار شود که مردم در این ایام احساس کنند ایام دهه فجر عید مردم است.
خبیر گفت: در مدارس خوزستان نیز برای بیان اتفاقات دهه فجر در سال ۵۷ و خاطرات آن دوران، از معلمان بازنشسته که در آن دوران حضور داشتند می توان استفاده کرد.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان همچنین با اشاره به آیین راهپیمایی روز ۲۲ بهمن اظهار کرد: مسیر راهپیمایی امسال از کنار ساختمان دادگستری خوزستان تا چهارراه آبادان ادامه خواهد یافت.
وی گفت: برگزاری راهپیمایی روز ۲۲ بهمن باعث اقتدار نظام جمهوری اسلامی می شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز نیز گفت: در ایام دهه فجر امسال هشت جشن در مناطق هشت گانه اهواز توسط شهرداری برگزار می شود.
امیرآهن جان افزود:از جمله برنامه هایی که در سطح شهر اهواز برای این ایام در نظر گرفته شده، برگزاری جشنواره آدمک های استکباری در خصوص راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، آماده سازی بهشت آباد اهواز به منظور برگزاری آیین در کنار آرامگاه های شهدای انقلاب، برگزاری مسابقه دوچرخه سواری و پیاده روی و برگزاری یک جشن ویژه در اهواز است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین