«ماکری» سرمایه‌گذاری رنو در آرژانتین را به نام خود ثبت کرد

«ماکری» سرمایه‌گذاری رنو در آرژانتین را به نام خود ثبت کرد

رسانه ونزوئلایی «تله سور» گزارش داد که رئیس جمهور آرژانتین در تلاش برای ایجاد این باور است که توافقنامه این کشور با شرکت رنو یکی از دستاوردهای دولت وی است.

خبرگزاری فارس: «ماکری» سرمایه‌گذاری رنو در آرژانتین را به نام خود ثبت کرد

«مائوریسیو ماکری» رئیس جمهور آرژانتین در بیانیه‌ای از دیدار با «کارلوس گوسن» مدیر عامل شرکت رنو نیسان و توافق اخیر آن‌ها مبنی بر سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیون دلاری این شرکت در کارخانه «سانتا ایزابل» واقع در «کوردوبای» آرژانتین خبر داد، اما مذاکرات مربوط به سرمایه گذاری فوق پیش‌تر در ۷ آوریل ۲۰۱۵ از سوی «کریستینا فرناندز» رئیس جمهور سابق آرژانتین مطرح شده بود.

رئیس جمهور جدید آرژانتین در تلاش برای ایجاد این باور است که توافقنامه این کشور با شرکت رنو یکی از دستاوردهای دولت وی است.

رئیس جمهور سابق آرژانتین در آوریل سال گذشته با «سیری کوسکاس» مدیر عامل شرکت رنو در آرژانتین و «خوزه لوئیس وایس» رئیس شرکت نیسان در منطقه آمریکای لاتین دیدار کرد و در قالب ویدئو کنفرانس‌هایی با «کارلوس گوسن» مدیرعامل شرکت خودروسازی نیسان و سپس با «دبورا خیورخی» وزیر اقتصاد آرژانتین نیز صحبت کرده بود.

«فرناندز» در گزارش خود درباره این موضوع گفته بود که کارخانه قدیمی «سانتا ایزابل» تبدیل به مدرنترین کارخانه‌ در سراسر جهان خواهد شد.

وی افزود که دولت بعدی می‌تواند روی سرمایه‌گذاری مذکور و دیگر اقدامات ما طی ۱۲ سال گذشته حساب کند.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین