توسط اداره کل استاندارد خوزستان صورت گرفت؛ توقیف بیش ۴ کیلوگرم طلای بدون کد در سطح استان خوزستان

توسط اداره کل استاندارد خوزستان صورت گرفت؛ توقیف بیش 4 کیلوگرم طلای بدون کد در سطح استان خوزستان
مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: در ۹ ماه امسال کار‌شناسان این اداره کل در راستای اجرای طرح استاندارد سازی مصنوعات طلا و فلزات گرانبها، بالغ بر ۴ کیلو و ۵۳ گرم و ۳۶ سوت طلای بدون کد را در سطح استان جمع آوری کردند.

خبرگزاری فارس: توقیف بیش 4 کیلوگرم طلای بدون کد در سطح استان خوزستان

رضا دهدشتی‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از برنامه‌های جدی استاندارد تطبیق کالا و خدمات ارائه شده به مردم با قالب استاندارد است.

مدیرکل استاندارد خوزستان خاطرنشان کرد: صنف طلا و جواهرات از جمله صنوف مهم و حساسی است که رعایت استاندارد در آن لازم و جدی است.

وی با اشاره به بازرسی کارشناسان اداره کل استاندارد خوزستان از وضعیت تولید و عرضه محصولات طلا و جواهرات گفت: از جمله این محصولات می‌توان به «سرویس طلا، آویز، دستبند، گردنبند، انگشتر، حلقه، النگو و زنجیر طلا اشاره کرد.

این مسئول گفت: کالاهای مذکور به علت نداشتن کد سازنده، علامت استاندارد و یا جعل نشان استاندارد از بازار جمع آوری و توقیف شده‌اند.

دهدشتی‌زاده در پایان تصریح کرد: مردم هنگام خرید طلا و جواهرات به کد شناسایی استاندارد محصول و نیز قیمت روزانه این گونه مصنوعات گرانبها که توسط اتحادیه طلا و جواهرات اعلام می‌شود دقت کرده و حتماً فاکتور معتبر از فروشنده دریافت کنند.

 

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین