رئیس ستاد اقامه خوزستان: پرونده ما در ادای نماز پرونده قابل قبولی نیست

رئیس ستاد اقامه خوزستان: پرونده ما در ادای نماز پرونده قابل قبولی نیست
رئیس ستاد اقامه خوزستان گفت: بعد از انقلاب مناسک و آداب برگزاری نماز تغییر و تحول کلی پیدا کرده و این به لطف خدا، ائمه اطهار و مردم است.

خبرگزاری فارس: پرونده ما در ادای نماز پرونده قابل قبولی نیست

موسی بلادیان صبح امروز در جلسه شورای اقامه نماز که در محل سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد اظهار کرد: نماز به‌عنوان ملاک و معیار سنجش جامعه اسلامی می‌بایست متحول شود و ضروری است پایه و اساس این تحول را ابتدا از اداره‌ها شروع کرد.

وی تصریح کرد: با نگاهی به‌وضعیت قبل از انقلاب در کشورمان خواهیم دید که مناسک و آداب برگزاری این فرضیه الهی تغییر و تحول کلی پیدا کرده و این به لطف خدا، ائمه اطهار و مردم است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان خوزستان با بیان اینکه مردم جامعه ما به‌عنوان مردم شیعه و پیرو پیامبر می‌بایست در تحکیم و مراقبت از فرضیه نماز همت کنند، تاکید کرد: تمام برکات و اعمال ما در جامعه نشأت گرفته از نماز است.

بلادیان ادامه داد: جامعه نباید به‌وضع موجود در ادای نماز راضی باشد چرا که پرونده ما در ادای نماز پرونده قابل قبولی نیست و می‌بایست شرایط بهتری برای فرهنگ‌سازی در این فریضه انجام شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: با توجه به برگزاری جلسه ستاد اقامه کشور در ۶ بهمن به میزبانی استان قزوین، هم‌زمان با سراسر کشور جلسه اقامه نماز استان خوزستان فردا در اهواز به‌عنوان پیش جلسه ستاد اقامه نماز کشور برگزار می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: با تفاهم‌نامه‌ای که ما بین وزارت کشور و ستاد اقامه نماز کشور منعقد شد تصمیم بر برگزاری جلسه ستاد اقامه نماز استان‌ها گرفته شد.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین