مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان خبر داد؛ هزینه ۶۰۰ میلیارد ریالی ساخت ورزشگاه خرمشهر

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان خبر داد؛ هزینه 600 میلیارد ریالی ساخت ورزشگاه خرمشهر
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان از هزینه کرد ۶۰۰ میلیارد ریالی برای ورزشگاه تازه تأسیس و مدرن خرمشهر خبر داد.

خبرگزاری فارس: هزینه 600 میلیارد ریالی ساخت ورزشگاه خرمشهر

عزیز کمالی  در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرمشهر اظهار کرد: این ورزشگاه طبق استانداردهای بین‌المللی ساخته شده و قابلیت برگزاری مسابقات بین‌المللی را نیز دارد.

وی ادامه داد: این ورزشگاه در مساحتی ۱۴ هکتاری احداث و دارای پارکینگی با ظرفیت ۲۰ هزار خودرو است.

مدیرعامل شرکت نفت گاز اروندان تصریح کرد: تاکنون بیش از ۹۰ درصد این پروژه پیشرفت داشته است که سایر کارهای باقی‌مانده مربوط به محوطه‌سازی این استادیوم ورزشی است.

کمالی افزود: فدراسیون فوتبال نیز برای برگزاری فینال جام حذفی نکاتی را برای افزودن به این مجموعه به ما اعلام کرده که انجام این موارد و هزینه‌های آن جدا از هزینه این پروژه است و آن را در آینده نزدیک به انجام خواهیم رساند.

وی اشاره کرد: تاکنون بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده است و ۱۰۰ میلیارد ریال دیگر تا اتمام ورزشگاه خرمشهر اعتبار نیاز است که امیدواریم با همکاری سایر دستگاه‌های از جمله منطقه آزاد اروند این مهم صورت پذیرد.

مدیرعامل شرکت نفت گاز اروندان با ابراز گلایه از عدم تمایل دستگاه‌های خرمشهر برای تغییر و تحولات در واگذاری این مجموعه ابراز کرد: هیچ سازمان و یا ارگانی حاضر به تحویل گرفتن این مجموعه نیست، شرکت نفت و گاز اروندان این مجموعه را ساخته و تقدیم به خرمشهر و مردمان کرده، اما برای تعمیر و نگهداری آن باید یک ارگان وارد عمل شود و آن را تحویل بگیرد اما تاکنون هیچ‌کس حاضر به این کار نشده است.

کمالی تأکید کرد: هر چه زودتر باید در این خصوص ستاد و یا جلسه‌ای برگزار شود و با تحویل آن، نسبت به استخدام پرسنل برای نگهداری از آن اقدام شود.

وی در پایان به احداث یک استخر قهرمانی نیز در محل پل سوم خرداد خرمشهر توسط این شرکت اشاره و خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که با مسئولان فدراسیون فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، مقرر شد فینال جام حذفی فوتبال کشور هر ساله در خرمشهر و در همین ورزشگاه برگزار شود.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین