ویل اسمیت: تنوع نژادی نقطه قوت کشور ماست

ویل اسمیت: تنوع نژادی نقطه قوت کشور ماست

«ویل اسمیت» در واکنش به اعتراض‌ها علیه نژادپرستی موجود در سینمای هالیوود، گفت: تنوع نژادی نقطه قوت کشور ماست و اگر با حسن نیت به سراغ مشکلات برویم، نتیجه مثبت خواهد بود.

خبرگزاری فارس: ویل اسمیت: تنوع نژادی نقطه قوت کشور ماست

وجود پاره‌ای مشکلات از زمان تأسیس جوایز اسکار و عدم وجود هیچ بازیگر سیاهپوستی در جمع نامزدهای ۴ بخش بهترین بازیگر نقش اول و مکمل زن و مرد اسکار برای دو سال پیاپی، باعث شد تا از چند هفته پیش موجی از انتقادها در میان بازیگران هالیوود علیه سیاست‌های نژادپرستانه آکادمی اسکار شکل بگیرد.

در این میان آکادمی علوم و هنرهای سینمایی نیز در واکنش به این اعتراض‌ها و تحریم این مراسم از سوی برخی از چهره‌های هالیوود، اعلام کرد از امسال تغییراتی اساسی در سیاست‌های آکادمی و همچنین بدنه رأی دهندگان اسکار به وجود خواهد آمد که تا سال ۲۰۲۰ تعداد هنرمندان زن و اقلیت‌های نژادی در میان رأی‌دهندگان اسکار به دو برابر تعداد کنونی خواهد رسید.

«ویل اسمیت»، بازیگر برنده اسکار و سیاهپوست هالیوود که برای بازی در درام سینمایی «ضربه مغزی» به عنوان یکی از شانس‌های مطرح جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد سال مطرح بود، علی‌رغم انتطار منتقدان، نتوانست به مرحله نامزدی این دوره از جوایز راه یابد.

«اسمیت» در واکنش به این اتفاقات گفت: برای من، ما و آنهایی وجود ندارد. بلکه این ما هستیم. من خودم عضو آکادمی اسکار هستم.

وی افزود: در چنین شرایطی وظیفه اصلی خودم می‌دانم که سرم را بالا نگه دارم و نماینده جامعه‌ام باشم، جامعه هالیوود، تنوع نژادی در آمریکا همان چیزی است که کشور ما را بزرگ و قدرتمند می‌سازد.

این بازیگر هالیوودی که همسرش از جمله تحریم کنندگان مراسم اسکار امسال است، در پایان اظهار امیدواری کرد: اگر شما با عشق و ذهنی باز به سراغ یک مسلئه بروید، همیشه نتیجه مثبتی به دست خواهید آورد.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین