«لئوناردو دی‌کاپریو» و «بری لارسون» در رقابت‌های اتحادیه بازیگران آمریکایی درخشیدند

«لئوناردو دی‌کاپریو» و «بری لارسون» در رقابت‌های اتحادیه بازیگران آمریکایی درخشیدند

اتحادیه بازیگران آمریکایی روز گذشته اسامی برندگان این دوره از رقابت‌ها را اعلام کردند.

خبرگزاری فارس: «لئوناردو دی‌کاپریو» و «بری لارسون» در رقابت‌های اتحادیه بازیگران آمریکایی درخشیدند

اسامی بیست و دومین دوره از جوایز اتحادیه بازیگران آمریکایی روز گذشته در لس‌آنجلس اعلام شد.

در این دوره از رقابت‌ها «لئوناردو دی‌کاپریو» برای فیلم سینمایی «از مرگ جسته» برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد و «بری لارسون» برای فیلم سینمایی «اتاق» برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

همچنین جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد این دوره از جوایز برای فیلم «جانوران وحشی بدون سرزمین» به «ادریس البا» اعطاء شد. این در حالی است که او در جمع نامزدهای جوایز امسال اسکار حضور ندارد.

«آلیشیا ویکاندر» که یکی از نامزدهای اسکار بخش بهترین بازیگر نقش مکمل زن است، در این دوره از جوایز اتحادیه بازیگران آمریکایی، نیز برنده این بخش از جوایز شده است. او که برای فیلم سینمایی «دختر دانمارکی» برنده این جایزه شده است، در رقابت‌های اسکار امسال با بازیگران دیگری چون ««رونی مارا» برای «کارول»، «جنیفر جیسون لی» برای «هشت نفرت‌انگیز»، «راشل مک‌آدامز» برای «افشاگر» و «کیت وینسلت» برای «استیو جابز» رقابت می‌کند.

جایزه بهترین گروه بازیگری نیز به بازیگران فیلم سینمایی «کانون توجه» (افشاگر)، یکی از مدعیان جایزه اسکار بهترین فیلم اعطاء شد.

بنا بر این گزارش، طی سال‌های اخیر دو فیلم «مرد پرنده‌ای» و «آرگو» از جمله فیلم‌هایی بوده‌اند که پس از درخشش در رقابت‌های اتحادیه بازیگران آمریکایی، برنده جایزه اسکار بهترین فیلم سال  نیز شده‌اند.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین