مدیرکل استاندارد استان خوزستان خبر داد؛ توقیف ۲ مرکز تولید و عرضه حوزه گاز مایع و طبی در خوزستان

مدیرکل استاندارد استان خوزستان خبر داد؛ توقیف 2 مرکز تولید و عرضه حوزه گاز مایع و طبی در خوزستان
مدیرکل استاندارد استان خوزستان گفت: در ۹ ماهه امسال کارشناسان این اداره‌کل تعداد دو محصول و دو مرکز تولید و عرضه گاز مایع و طبی را در سطح خوزستان به علت فروش و عرضه خدمات و محصولات غیراستاندارد توقیف و جمع‌آوری کردند.

خبرگزاری فارس: توقیف 2 مرکز تولید و عرضه حوزه گاز مایع و طبی در خوزستان

رضا دهدشتی‌زاده اظهار کرد: اداره استاندارد تامین امنیت و آسایش مردم در استفاده از محصولات مختلف را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: اداره‌کل استاندارد با بازرسی و تحقیق از محصولات عرضه شده کیفیت کالا و خدمات ارائه شده به مردم را مورد بررسی قرار می‌دهد و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت با استاندارد از عرضه آن جلوگیری می‌کند.

مدیرکل استاندارد استان خوزستان با اشاره به حساسیت کالاهای مربوط به حوزه گاز خاطرنشان کرد: در ۹ ماه امسال کارشناسان این اداره‌کل تعداد دو محصول و دو مرکز تولید و عرضه گاز مایع و طبی را در سطح استان خوزستان به علت فروش و عرضه خدمات و محصولات غیراستاندارد و یا نداشتن پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری توقیف و جمع‌آوری نمودند.

دهدشتی‌زاده تصریح کرد: از جمله این محصولات می‌توان به ۷۱ عدد پرکن گاز سی‌ان‌جی، ۱۰ کپسول آتش‌نشانی، دو سکوی گازپرکنی و همچنین دو شرکت تولید و عرضه گاز اکسیژن طبی اشاره کرد.

وی گفت: همچنین در این مدت قریب به ۱۳۸ اعلام جرم علیه واحدهای تولیدی متخلف در این بخش به عمل آمده است.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین