مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز: مشترکان برق کلانشهر اهواز مجهز به کنتور هوشمند می‌شوند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز: مشترکان برق کلانشهر اهواز مجهز به کنتور هوشمند می‌شوند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: مشترکان شرکت توزیع نیروی برق اهواز مجهز به کنتور هوشمند خواهند شد.

خبرگزاری فارس: مشترکان برق کلانشهر اهواز مجهز به کنتور هوشمند می‌شوند

یدالله حضرتی اظهار کرد: به منظور توسعه دولت الکترونیک و اعمال مدیریت مصرف برق و همچنین کنترل بار شبکه طرح نصب کنتورهای هوشمند در کلانشهر اهواز کلید خورد.

وی نصب کنتورهای هوشمند برای شرکت را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: این اقدام با هدف اعمال مدیریت مصرف و کاهش تلفات انرژی شبکه برق و ایجاد سیستم قرائت و کنترل از راه دور مشترکان صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز ادامه داد: در شرایط خاص آب و هوایی اهواز ما همواره به دنبال افزایش سطح خدمات مطلوب و حفظ حقوق مصرف کنندگان هستیم و استفاده از این کنتورها حفظ آرامش و امنیت را برای مشترکان به دنبال داشته و بدلیل مونیتورینگ لحظه‌ای، کیفیت برق توزیعی برای مصرف‌کننده بسیار بالا خواهد بود.

وی در خصوص جزئیات بیشتر این طرح گفت: این طرح در فاز اول برای ۲ هزار مشترک اعم از دیماندی و تجاری و خانگی بصورت پایلوت برای تعداد یک‌ هزار و ۷۰۰ مشترک دیماندی و ۳۰۰ مشترک سه فاز انجام می‌شود که از مزایای آن می‌توان به امکان بررسی ۲۴ ساعته دیتاها، قرائت کنتور از راه دور، شناسایی تلفات شبکه، نظارت بر کیفیت برق توزیعی به شکلی که در صورت بروز هرگونه اشکال بدون نیاز به تماس مشترک، خود سازمان اقدام به رفع مشکل می‌کند.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین