جانشین فرماندهی منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور: بیعت ارتش و پدافند هوایی با امام خمینی(ره) نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد

جانشین فرماندهی منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور: بیعت ارتش و پدافند هوایی با امام خمینی(ره) نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد
جانشین فرماندهی منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور گفت: بیعت ارتش و پدافند هوایی با امام خمینی(ره) نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد.

خبرگزاری فارس: بیعت ارتش و پدافند هوایی با امام خمینی(ره) نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد

محمد حسین فلاحت‌کار امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اعتقادی و مکتبی بودن انقلاب اسلامی مهم‌ترین تفاوت آن با انقلاب‌های دیگر بود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با راهنمایی و رهبری امام خمینی(ره) و ایستادن در مقابل حکومت طاغوت به پیروزی رسید.

وی با اشاره به نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: در این پیروزی بزرگ تمام مردم نقش اساسی را ایفا کردند ولی بیعت نیروهای پدافند ارتشی و نیروی هوایی با امام خمینی(ره) در ۱۹ بهمن باعث شد تا تمام نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شود.

جانشین فرماندهی منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور با اشاره به برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر خاطرنشان کرد: در این راستا برنامه‌های گوناگونی برگزار شده و می‌شود که از جمله آنها می‌توان به غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا، حضور در برنامه‌های فرهنگی، دیدار با ائمه جمعه، برگزاری جشن‌های این دهه برای خانواده پرسنل این نهاد و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین