آیت‌ا… کعبی:

شهدای مدافع حرم خوزستان نماد غیرت خوزستانی و ولایت‌مداری مردم این استان هستند

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهدای مدافع حرم خوزستان نماد غیرت خوزستانی، روحیه انقلابی و ولایت‌مداری مردم این استان هستند.

خبرگزاری فارس: شهدای مدافع حرم خوزستان نماد غیرت خوزستانی و ولایت‌مداری مردم این استان هستند

آیت‌ا… عباس کعبی پیش از ظهر امروز  در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم سردار علی‌محمد قربانی در اندیمشک، اظهار کرد: شهدای مدافع حرم خوزستانی، نماد غیرت خوزستانی‌ها، روحیه انقلابی و ولایت‌مداری و همت ملی مردم این استان در دفاع از ولایت هستند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: باید راه این شهدای ولایت‌مدار را در حماسه‌ای دیگر بعد از حماسه ۲۲ بهمن که انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است با دادن رای به نیروهای ولایت‌مدار ثابت کینم.

کعبی با بیان اینکه اعضای مجلس خبرگان رهبری باید یاران ولایت و رهبری و امینان ملت باشند، خاطر نشان کرد: کسانی باید وارد مجلس شوند که در مقابل خطر غرب‌گرایی چون کوه ایستاده و از رهبری دفاع کنند.

این مسئول با اشاره به این که این نمایندگان باید استیفای حقوق ملت، خدمت به مردم و رفع معضلات خوزستان را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند، تصریح کرد: مردم مانند همیشه با حضور پرشور و بابصیرت خود در پای صندوق‌های رای توطئه‌های دشمنان انقلاب و نظام را خنثی خواهند کرد.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین