فرماندار اهواز: رد صلاحیت شده‌های انتخابات به رأی قانون احترام بگذارند

فرماندار اهواز: رد صلاحیت شده‌های انتخابات به رأی قانون احترام بگذارند
فرماندار اهواز گفت: انتخابات مجلس با تمام فراز و نشیب‌ها، در ‌‌نهایت برخی کاندیدا‌ها تایید و برخی دیگر رد صلاحیت شدند، لذا افراد رد صلاحیت شده‌ باید به رأی قانون احترام بگذارند.

خبرگزاری فارس: رد صلاحیت شده‌های انتخابات به رأی قانون احترام بگذارند

اسماعیل ارزانی بیرگانی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان اهواز که در محل سالن جلسات امام رضا (ع) در شهرک نفت برگزار شد اظهار داشت: انتخاباتی که در پیش روی خود داریم به دلیل تقارن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از مهم‌ترین و خاص‌ترین انتخابات کشور است.

وی افزود: انتخابات مجلس با تمام فراز و نشیب‌ها، تبلیغات و حساسیت‌های حزبی، جناحی، گروهی و قومی در ‌‌نهایت برخی کاندیدا‌ها تایید و وارد رقابت انتخابات شدند و برخی دیگر که رد صلاحیت شدند می‌بایست به رأی قانون احترام بگذارند.

با بیان اینکه رد صلاحیت برخی از کاندیدا‌ها انتخابات را وارد مرحله رقابتی خاص خود کرد اظهار داشت: با وجود تمام شرایط و اتفاقات پیش امده می‌بایست انتخابات سالم و پرشور برگزار شود.

فرماندار اهواز خاطرنشان کرد: تلاش ما بعنوان دستگاه اجرایی برگزاری انتخابات بدون شائبه و تقلب است تا ضمن صیانت از رأی مردمٍ، شهروندان نیز با اطمینان کامل پای صندوق‌های رأی بروند.

این مقام مسئول با بیان اینکه کارهای اجرایی انتخابات از ماه‌ها قبل شروع شده و اکنون به مرحله تبلیغات انتخاباتی نزدیک می‌شویم از دستگاه‌های اجرایی خواست از محیط اداری و عمومی به نفع انتخابات و یا کاندیدای خاصی استفاده نکنند.

وی افزود: مدیران اجرایی از تمام خدمات و اموال عمومی فقط برای برگزاری سالم انتخابات و تشویق مردم در شرکت در انتخابات استفاده کنند.

فرماندار اهواز خاطر نشان کرد: مدیران دستگاه‌ها فعالیت‌های انتخاباتی خود را در خارج از وقت اداری و بدن استفاده از عنوان و پست اداری خود انجام دهند.

وی با اشاره وظیفه سنگین فرمانداری اهواز به عنوان حوزه اصلی و سه حوزه کارون، حمیدیه و باوی به عنوان حوزه‌های فرعی فرمانداری گفت: در حوزه اهواز ۴۷۵شعبه اخذ رأی مشخص شده است که به ازای هر شعبه حداقل ۱۵نفر در سیستم اداری آن فعالیت می‌کنند.

فرماندار اهواز تصریح کرد: از میان دستگاه‌های اجرایی بیشترین کمک را از لحاظ امکانات و نیرو را اداره آموزش و پرورش استان برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات در اختیار ما قرار داده و بقیه دستگاه‌ها نیز با توجه به بضاعت خود به ما کمک کردند.

ارزانی توضیح داد: نیروی مورد نیاز به منظور پوشش انتخابات را بیش از ظرفیت مورد نیاز خود جذب کردیم تا هیچ‌گونه خللی در جریان برگزاری انتخابات ایجاد نشود.

وی یادآور شد: تمام شعب اخذ رأی از لحاظ فناوری به منظور اطمینان از صحت ارسال اطلاعات و شبکه موبایل بررسی شده است.

فرماندار اهواز خطاب به دستگاه‌های اجرایی در جلسه گفت: با توجه به حساسیت انتخابات تا هفته دیگر هیچ عمل و فعالیتی نباید مهمتر از مسئله انتخابات باشد و همه کارهای خود را به بعد از انتخابات موکول کنند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: همکاری خوب و شایسته دستگاه‌ها با همدیگر آنچنان به حضور پرشور مردم در انتخابات منجر شود که سبب ثبت برگ زرینی در نظام جمهوری اسلامی بشود.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین