جانشین فرماندهی مرزبانی خوزستان خبر داد؛ دستگیری ۱۲ قاچاقچی کالاهای خارجی در خوزستان

جانشین فرماندهی مرزبانی خوزستان خبر داد؛ دستگیری ۱۲ قاچاقچی کالاهای خارجی در خوزستان
جانشین فرماندهی مرزبانی خوزستان گفت: با هدف مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدکننده‌های داخلی، ۱۲ قاچاقچی کالاهای خارجی در استان دستگیر شدند.

خبرگزاری فارس: دستگیری ۱۲ قاچاقچی کالاهای خارجی در خوزستان

به گزارش مرزبانی خوزستان، یحیی الهی اظهار کرد: با هدف مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدکننده‌های داخلی طی چند روز گذشته ماموران پاسگاه خورزهره از توابع پایگاه دریابانی ماهشهر در خلال دو عملیات جداگانه ضمن دستگیری ۱۲ قاچاقچی قریب ۲ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق خارجی را توقیف کردند.

وی تصریح کرد: این مقدار کالا شامل انواع یخچال خانگی، کولر و آب سردکن، ماشین لباس‌شویی، جارو برقی، انواع نوشیدنی خارجی قاچاق و چندین حلقه لاستیک خودروی سنگین بوده که همگی به شکلی غیر قانونی و قاچاق از کشورهای حوزه خلیج تهیه و بارگیری شده بود.

جانشین فرماندهی مرزبانی خوزستان، با تاکید بر مبارزه بی‌امان ماموران مرزبانی خوزستان با عاملان قاچاق در مناطق مرزی استان، افزود: ماموران مرزبانی خوزستان ضمن بهره‌گیری از جدید‌ترین فناوری‌های علمی و تخصصی در شناسایی و کنترل مسیرهای آبی و خاکی حوزه‌های مربوطه اجازه هرگونه تحرکی را از قاچاقچیان سلب خواهند کرد.

الهی اظهار داشت: در هفته گذشته نیز در خلال پنج عملیات جداگانه ماموران پاسگاه‌های خورزهره و سجافی از توابع پایگاه دریابانی ماهشهر ضمن دستگیری ۲۰ تن از عوامل قاچاق در منطقه و توقیف سه دستگاه شناور لنج باری و دو دستگاه وانت باری بیش از سه میلیارد ریال انواع کالای خانگی خارجی قاچاق را کشف کردند.

گفتنی است، تمام اموال کشف شده به همراه متهمان تحویل مراجع قانونی شد.

 

درباره نویسنده

7477مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین