استاندار خوزستان: دانشگاه چمران اهواز در توسعه خوزستان و سایر استان‌ها تأثیر مستقیم داشته است

استاندار خوزستان: دانشگاه چمران اهواز در توسعه خوزستان و سایر استان‌ها تأثیر مستقیم داشته است
استاندار خوزستان گفت: دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان قطب علوم جنوب غرب کشور در توسعه خوزستان و سایر استان‌ها تأثیر مستقیم داشته است.

خبرگزاری فارس: دانشگاه چمران اهواز در توسعه خوزستان و سایر استان‌ها تأثیر مستقیم داشته است

عبدالحسن مقتدایی صبح امروز در آیین بزرگ‌داشت شصتمین سالگرد تأسیس دانشگاه شهید چمران اهواز که با حضور وزیر علوم برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه شهید چمران اهواز یکی از مراکز مهم علمی کشور در سال‌های گذشته بوده است.

وی خاطرنشان کرد: این دانشگاه توانسته نیروهای کارآمد خوبی را در زمینه‌های مختلف به سیستم مدیریتی و کار‌شناسی کشور و منطقه تقدیم کند.

استاندار خوزستان با تقدیر از برگزاری آیین شصتمین سالگرد تاسیس این دانشگاه گفت: دعوت از پیشکسوتان و اساتید این دانشگاه از سال‌های دور تا به امروز حرکتی ارزشمند و قابل تقدیر است.

مقتدایی تصریح کرد: هیچ کس نمی‌تواند منکر خدمات ارزنده دانشگاه شهید چمران در تربیت و تحویل نیروهای کارآمد در بخش مدیریتی و کار‌شناسی کشور و منطقه باشد.

وی ادامه داد: دانشگاه شهید چمران اهواز کارنامه‌ای درخشانی در بحث علمی از خود برجای گذاشته است به طوری که این دانشگاه در توسعه منطقه نقش جدی و مستقیمی داشته است.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: افتخار جدی این دانشگاه این است که بخش مهمی از مدیران فعلی استان از فارغ‌التحصیلان این مرکز مهم علمی هستند.

وی در ادامه اظهار داشت: دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان قطب علمی جنوب کشور همواره و در مقاطع مختلف نقش جدی و مستقیمی در هدایت و توسعه همه جانبه استان خوزستان و حتی استان‌های همجوار داشته است و این موضوع سند مهمی در کارنامه درخشان علمی این واحد دانشگاهی است.

مقتدایی افزود: فارغ‌التحصیلان دانشگاه شهید چمران اهواز در حال حاضر در بدنه دولت، مجلس و بدنه کار‌شناسی کشور حضوری جدی و تعیین کننده دارند.

 

درباره نویسنده

7477مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین