آلگری: فشار را از سوی رم و ناپولی حس می‌کنیم

آلگری: فشار را از سوی رم و ناپولی حس می‌کنیم

مکس آلگری،‌سرمربی یوونتوس عنوان کرد که تیمش در این مقطع نمی‌تواند امتیازی از دست بدهد و فشار را از سوی ناپولی و رم حس می‌کنند.


یووه شب گذشته موفق شد با تک گل دیبالا،‌۱-۰ ساسولو را شکست دهد و به صدرنشینی خود ادامه دهد.تیم آلگری پس از آخرین شکستش،‌۱۹ بازی انجام داده که در ۱۸ بازی به پیروزی رسیده است و حال آلگری مدعی شد که آنها فشار را از سوی رم و ناپولی حس می‌کنند.
او گفت:” فکر نمی‌کنم رم و ناپولی تا پایان فصل امتیاز زیادی از دست بدهند بنابراین این موضوع باعث می‌شود نتیجه دیدار امروز نتیجه خوبی باشد. ما واقعا می‌خواستیم پیروز شویم. پیش از بازی،‌از بچه ها خواستم که بگذارند از  یک شنبه خوب و یکشنبه زیبا لذت ببرم و آنها هم این را به من هدیه دادند. باید سخت تلاش می‌کردیم تا مقابل ساسولو به پیروزی می‌رسیدیم. در پایان بازی، کمی دچار دردسر شده بودیم ولی در نهایت گلی نخوردیم و سه امتیاز را گرفتیم تا به قهرمانی نزدیک تر شویم. از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم که گلزنی کنیم ولی از عملکرد تیم راضی هستم. نگرش بازیکنان فوق‌العاده است هر چند که باید بهتر شویم.”
آلگری درباره رکوردشکنی بوفون گفت:” فکر می‌کنم جیجی شایسته این رکورد بود. در کارنامه فوق‌العاده اش ثبت می‌شود هر چند که به ۴ دقیقه دیگر در دربی نیاز دارد.”

درباره نویسنده

7475مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین