خوزستان همیشه مظلوم است ؛ آقای مقتدایی دوستان شما هر روز خواب جدیدی برای استان می بینند!

خوزستان هميشه مظلوم است ؛ آقاي مقتدايي دوستان شما هر روز خواب جديدي براي استان مي بينند!

ظاهرا قرار نیست پرونده تردد خودروهای پلاک اروند بسته شود و از روزی که مجوز عبور این خودروها به تصویب رسیده است افراد زیادی با سمت های مختلف “کاسه ی داغ تر از آش”
شدند و از این موضوع ابراز نگرانی کردند! در همین ارتباط اکبر ترکان، دبیر شورای عالی هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: من به همه کشور اعلام کردم تردد ماشینی که پلاک منطقه آزاد است به جغرافیای اصلی ممنوع می باشد مگر آن محدودهای که دولت مشخص کرده است.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی نباید اجازه بدهد اظهار داشت: یک استانداری در خوزستان داشتیم که چند وقت پیش عوض شد، گفته بود من رفتهام شورای تامین مصوبه گرفتهام که امنیت استان به این است که این ماشینها در همه خوزستان تردد داشته باشند. اگر یک استانداری اجازه داد که مرزهای منطقه آزاد را پلیس کنترل نکند و ماشینها در خارج از منطقه تردد کنند باید او را مواخذه کرد!
آقای مقتدایی کجایی که ببینی هر دم از این باغ بری می رسد…! دوستان شما هر روز خواب جدیدی برای استان ما می بینند! مثل اینکه دیواری کوتاه تر از خوزستان وجود ندارد!
* نفتمان را بردند و جوان های استان های خودشان را بر سر کار در این استان نشاندند!
* رودخانه ی خروشان کارون با همین بازی های سیاسی به برکه ای کوچک و خشک تبدیل شد!
* در روزهای اخیر هم شاهد بودیم که خوزستان در اوج بی عدالتی با کاهش شدید بودجه مواجه شد!
شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس جنگ را به جان خریدند تا مردم در آرامش و رفاه زندگی کنند حتی در آخرین سفری که مقام معظم رهبری (مد) به استان داشتند ایشان عنوان نمود که خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد، اما متاسفانه برخی مسوولین آن طور که شایسته است با مردم شریف و شهید پرور خوزستان رفتار نکردند، آرزو به دل ماندم برای یکبار وقتی نام “مردم خوزستان” را به میان می آورم از پسوند “مظلوم” فاکتور بگیرم! مردم استان من به معنای واقعی کلمه مظلوم واقع شدند!
پیامبر اکرم (ص) فرمود: کسی که شب را به روز آورد و به امور مسلمانان رسیدگی نکند، از مسلمانان نیست و نیز هر که بشنود مردی از مسلمین فریاد رسی می خواهد و به او پاسخ ندهد، از مسلمین نیست. (الکافی، ج ۲، ص ۱۶۴)
در پایان به مانند همیشه نگاهی امیدوارانه به آینده دارم و آرزو می کنم روزهای خوش این مردم فرا برسد و مشکلاتی که بارها به آن اشاره کردیم مرتفع شوند. باشد که رستگار شویم.
عباس سعدی

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین