وقتی مردها لباس زیر زنانه می فروشند ؛ چه عمل قبیح تری باید صورت پذیرد تا مسوولان به خودشان بیایند!

وقتی مردها لباس زیر زنانه مي فروشند ؛ چه عمل قبيح تری باید صورت پذيرد تا مسوولان به خودشان بیایند!

به همان اندازه که موضوع زنان و جایگاه رفیع آنان همواره مورد توجه اهل بیت (ع) قرارگرفته ، موضوع حجاب و عفاف نیز مورد تاکید واقع شده است .
با توجه به الگو سازی سایر کشورهای اسلامی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، این اهمیت دو چندان شده است بطوریکه فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص این مقوله شاهد این گواه است .
موضوع بد حجابی و بی حجابی که امروزه کل کشور با آن درگیر است و نمونه های بارز آن نیز به وضوح در خیابان ها مشاهده می شود به دلایل مختلفی برمی گردد ؛ حال چرا با وجود چندین دستگاه متولی ، این امر به سرانجام مطلوبی نرسیده است و روز به روز وضعیت بحرانی تر می شود بماند! اما موضوع اصلی که در این مقاله قرار است به آن اشاره شود فروش لباس های زنانه و مخصوصا لباس های زیر زنان توسط مردان در سطح شهر اهواز می باشد که نمی توانیم چشمانمان را ببندیم و به سادگی از آن بگذریم.
حال با چه هدف و نیتی آقایان پا به این عرصه گذاشته و اقدام به فروش لباس های زیر زنانه می کنند بماند ، ولی خطاب نویسنده با مسوولان متولی امر است که چرا با این پدیده خطرناک برخوردی نمی کنند!
در گذشته نه چندان دور شاهد بودیم فروشندگان مانتو و کفش زنان ، آقایان بودند ولی حال برخی این فروشندگان در شهر اهواز پا را فراتر گذاشته و اقدام به فروش لباس زیر زنانه می کنند و کسی هم جلودار آنان نیست که تا کجا می خواهند پیش بروند!
متاسفانه تا به امروز خبری از برخورد اتحادیه ، سازمان بازرگانی ، اماکن و ستاد امر به معروف و نهی از منکر با این فروشندگان متخلف نیست!
آیا فروش لباس زنانه توسط آقایان زیر پا گذاشتن عفت عمومی نیست!
این که مردان لباس زنان آن هم لباس زیر را بفروشند نه شرعی است نه قانونی ، چه اقدام قبیح تری باید صورت گیرد تا مسوولان به خودشان بیایند!
وقتی در روز روشن این فروشندگان محیط را برای کسب کار خود آزاد دیده و معارضی را در پیش روی خود نمی بینند و عفت عمومی را زیر سوال می برند از این رو از بانوان گرامی برای حفظ شان زنان تقاضا می شود از مراجعه به این مغازه ها خودداری نمایند تا شاید ناجی بیاید و برای برچیدن این وضعیت کاری کند.
حسن سلامت دوم

درباره نویسنده

7475مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین