رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز : فرصت آزمون و خطا نداریم!

رييس كميسيون فرهنگي شوراي شهر اهواز : فرصت آزمون و خطا نداريم!

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر در نطق پیش از دستور گفت: سپاه پاسداران امید ملت های آزاده و مستضعف منطقه و جهان است، حمایت های سپاهیان اسلام داعش را به نقطه بدون بازگشت و مرز پرتگاه نابودی کشانده است، دیو صفتانی که در اندیشه خام فتح کرمانشاه و همدان بودند با لباس زنانه و باذلت آخرین نفس ها را می کشند و امروز دنیا می داند محوه تروریسم داعش ثمره خون های سپاهیان ما از جمله شهید حججی، کیهانی و تقوی و قربانی ها است.
به گزارش روابط عمومی شورای شهر اهواز، حجت الاسلام جاسم موسی پور در نطق پیش از دستور خود در هشتمین جلسه شورای شهر گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی ورای جناح ها و سلیقه ها و مورد اعتماد و اتکا همه ایرانیان و نقطه امید همه مظلومان عالم است و امروز همه ایران سپاهی هستند و این صدای شهادت طلبانه مقتدا و امام ماست که از کربلای ۶١ هجری کربلای حسین (ع) تا به امروز در گوش تاریخ پیچیده است و فرزندان خمینی(ره) و بسیجان خامنه ای (مد) پیرو راستین آن امام شهیدند که فرمود : هیهات من الذله.
وی گفت : در راه اسلام، انقلاب و ایران عزیز می میریم اما ذلت نمی پذیریم.
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اهواز افزود : شورای شهر پنجم با حمایت جریان اصیل انقلابی، نیروهای ارزشی و احاد مردم بصیر اهواز انتخاب شد، تغییر وضعیت کنونی شهر مطالبه جدی همه شهروندان و هدف اعضای شورای پنجم است.
موسی پور گفت : فرصت آزمون و خطا و تکرار اشتباهات گذشته را نداریم، حتی یک لحظه را نباید در خدمت جهادی و بی منت به مردم و رفع محرومیت ها و تبعیض و انجام پروژه های بزرگ و ماندگار را از دست بدهیم.
این عضو شورای شهر اهواز افزود گفت: کمیسیون فرهنگی شورا با رصد دقیق و عالمانه وضعیت شهر تلاش گسترده و همه جانبه ای را برای رفع آسیب های اجتماعی و محرومیت های فرهنگی دیرپا را آغاز نموده است.
وی افزود : بر این باوریم که در کنار جبران عقب ماندگی های شهر، اولویت نگاه و رویکرد شهردار و مدیریت شهری به موازات عمران و توسعه به موضوع مهم و اثرگذار فرهنگ را تغییر بدهیم.
موسی پور گفت : متاسفانه وضعیت نگهداری و بهره برداری از دو پارک بانوان ،٧۴ زمین ورزشی و یک سرای محله اهواز نه تنها مطلوب نیست بلکه بسیار اسفناک و غیر قابل قبول است.
ایشان در ادامه افزود : امکانات ورزشی موجود به گونه عادلانه و نظام مند توزیع نمی شود، بانوان اهوازی به دلیل جانمایی نادرست، امکانات ناکافی و عدم تبلیغات و اطلاع رسانی اصولی با دو پارک موجود ارتباط برقرار نکردند.
موسی پور بیان کرد : وی اظهار کرد: بانوان گرچه صاحب کرسی در شورای پنجم نیستند ولی بدانند همه اعضا مدافع حقوقشان هستند.
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اهواز در پایان گفت : انتظار داریم شهرداری اهواز در بحث خدمات رسانی به زوار ابا عبدا.. تمامی امکانات را بسیج کرده و حماسه ای حسینی خلق کند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین