رییس شورای شهر اهواز : با بودجه های موجود نمی‌توان توسعه و پیشرفت را از شهرداری انتظار داشت!

رییس شورای شهر اهواز :  با بودجه های موجود نمی‌توان توسعه و پیشرفت را از شهرداری انتظار داشت!

مهندس محمد جعفر فلسفی، اظهار کرد: شهردار اهواز درصدد ایجاد منابع جدید درآمدی برای شهرداری اهواز است. با بودجه های موجود نمی‌توان توسعه و پیشرفت را از شهرداری انتظار داشت.
رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز با اشاره به مواضع هتاکانه و اهانت آمیز رییس جمهور آمریکا گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در زمان حیات بابرکت خود نقشه راه را مشخص کردند.
مهندس فلسفی با اشاره به سخنان امام راحل در خصوص خوی استکبار آمریکا گفت :امام راحل در بیانات روشنگرانه خود می فرمایند آمریکا جهانخوار تنها زمانی دست از توطئه ها و دشمنی های خود بر می دارد که ما از ارزش ها و هویت ایرانی اسلامی خود استنکاف کنیم.
رییس شورای شهر اهواز ادامه داد: آمریکا بدنبال ایجاد شکاف های اجتماعی در جامعه است بنابراین همه باید بیش از پیش هوشیار باشیم‌.
وی به جلسات و بازدیدها اعضای کمیسیون های شورا اشاره کرد و گفت: شورای پنجم شهر اهواز بر انجام وظیفه نظارتی خود بر سیستم شهرداری مصمم است.
مهندس فلسفی به بدهی ۶۰۰ میلیاردی شهرداری اهواز اشاره کرد و گفت: شهرداری اهواز شرایط سخت و دشواری را سپری می کند. اما این شرایط سخت باعث نمی شود که شهردار پرتلاش اهواز و شورای شهر لحظه ای در طی پرشتاب روند توسعه و پیشرفت تردید کند.
ایشان اظهار کرد: شهردار اهواز در صدد ایجاد منابع جدید درآمدی برای شهرداری اهواز است. با بودجه های موجود نمی‌توان توسعه و پیشرفت را از شهرداری انتظار داشت.
وی در پایان از انعقاد تفاهم نامه سیصدمیلیارد تومانی شهرداری اهواز با سرمایه گذار بخش خصوصی در روز های آینده خبرداد.
شایان ذکر است: رییس شورای شهر اهواز با تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه از آنان بدلیل انعکاس جلسات شورا و ارتباط مستمر با اعضا تجلیل کرد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین