محمد جعفر فلسفی : تغییر مدیران در شهرداری اهواز یک مطالبه اجتماعی است

محمد جعفر فلسفی : تغییر مدیران در شهرداری اهواز یک مطالبه اجتماعی است

رئیس شورای شهر اهواز، عنوان کرد: در واقع تغییر مدیران در شهرداری اهواز یک مطالبه اجتماعی است، هر جا که نیاز به تغییر در چرخه مدیریت شهرداری احساس شود، باید برای اصلاح امور و پیشرفت، رشد و توسعه شهری این اتفاق بی افتد.
محمد جعفر فلسفی در رابطه با شایعات اخیر مبنی بر تغییر مدیران در شهرداری اهواز، گفت: بحث تغییر مدیران در شهرداری مربوط به حیطه ی کار شهردار منتخب است. قاعدتا آقای کتانباف سیاست های مربوط به تغییر مدیران در دوره قبل از خود را به زودی مشخص خواهد کرد.
وی افزود: شهردار اهواز در خصوص تغییران مدیران شهرداری یک تعاملی با اعضا شورا داشته و در آن قسمت که نیاز به تصمیمات اساسی دارد، مشورت ها نیز آغاز خواهد شد.
فلسفی با اعلام اینکه یکی از مطالبات شهروندان اصلاح امور در شهر است، اظهار کرد: بخشی از اصلاح امور بنا بر درخواست و مطالبه مردم تغییر در چرخه مدیریت شهرداری است که به صورت طبیعی پس از تعاملات اعضا شورا و شهرداری در صورت لزوم تغییرات انجام خواهد شد. همچنین بخشی از اصلاح امور به در آمد ها و منابع مالی مربوط است که در این خصوص نیاز به یک سری تصمیمات است و خوشبختانه تصمیمات اولیه نیز تا به امروز اتخاذ شده است.
رئیس شورای شهر اهواز، در ادامه، عنوان کرد: در واقع تغییر مدیران در شهرداری اهواز یک مطالبه اجتماعی است، هر جا که نیاز به تغییر در چرخه مدیریت شهرداری احساس شود، باید برای اصلاح امور و پیشرفت، رشد و توسعه شهری این اتفاق بی افتد.
فلسفی، اظهار کرد: برای ما مهم است تا در نهایت اتفاقی بی افتد که در اصلاح امور موفق باشیم. اعضا شورای پنجم در جلسات مختلف به موضوع تغییر مدیران در شهرداری پرداخته اند، قبل از انتخاب آقای کتانباف هر یک از اعضا شورا با گزینه های مطرحه در این خصوص گفت و گو داشته اند و آن ها را مورد پرسش قرار می دادند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین