عضو شورای شهر اهواز در گفت و گو با نسیم : *سیل زدگان را در مدارس اسکان بدهید نه در پادگان ها!*

عضو شوراي شهر اهواز در گفت و گو با نسيم :  *سيل زدگان را در مدارس اسكان بدهيد نه در پادگان ها!*

عضو شورای شهر اهواز اظهار کرد : بازگشایی مدارس تصمیم غیر کارشناسی بوده به این دلیل که اکثر جاده های ساحلی به دلیل طغیان رودخانه زیر آب بوده و خدایی ناکرده در صورت وقوع کوچکترین اتفاق یا تصادف باعث ایجاده گره های تصادفی وسیعی خواهد شد.
اسکندر لطفعلی زاده در خصوص اسکان سیل زدگان در پادگان و کمپ ها به خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان گفت : در اتفاق اخیر باید کرامت شهروندان سیل زده خوزستانی حفظ می شد و این بزرگواران را در مدارس اسکان می دادند.
عضو شورای شهر اهواز ادامه داد : از آن جایی که مدارس دارای سرویس های بهداشتی و سیستم سرمایشی و گرمایشی هستند باید سیل زدگان در این مکان ها اسکان داده می شدند.
رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر اهواز افزود : هم اکنون سیل زدگانی که در پادگان ها و کمپ ها سکونت پیدا کرده اند با مشکلات عدیده ای از جمله کمبود سرویس های بهداشتی، حمام، گزش حشرات و عقرب مواجه هستند، مسئولین میتوانستند با اسکان سیل زدگان در مدارس از وقوع چنین مشکلاتی پیشگیری کرده و باعث انسجام و متمرکز نمودن خدمت رسانی به این بزرگواران گردد.
لطفعلی زاده خاطر نشان کرد : بازگشایی مدارس تصمیم غیر کارشناسی بوده به این دلیل که اکثر جاده های ساحلی به دلیل طغیان رودخانه زیر آب بوده و خدایی ناکرده در صورت وقوع کوچکترین اتفاق یا تصادف باعث ایجاده گره های تصادفی وسیعی خواهد شد.
وی گفت : انتظار می رود از آن جایی که سیل زدگان در شرایط نامناسب و اسفباری قرار دارند از مدارس برای اسکان سیل زدگان استفاده شده و از ظرفیت این مکان ها برای رفاه بیشتر و کاهش آلام مردم بی خانمان استفاده نمود.
عضو شورای شهر اهواز در پایان گفت : از آن جایی که دمای هوای شهرهای خوزستان به شدت گرم و طاقت فرسا شده است و امکان دارد بحث بحران سیلاب تا یک ماه آینده ادامه داشته باشد و وزیر آموزش و پرورش نیز در خصوص ارایه سهمیه به دانش آموزان و کنکوری ها قول های متعددی داده، باید مدارس برای اسکان سیل زدگانی که اکثر آن ها زنان، کودکان و سالمندان است و هم اکنون نیز در شرایط اسفباری به سر می برند، قرار بگیرد.
به گزارش نسیم خوزستان، از مسئولین انتظار می رود با تصمیمات غیر کارشناسی، مشکلاتی به معضلات مردم سیل زده اضافه ننموده و در جهت کاهش آلام مردم قدم بردارند.

درباره نویسنده

7475مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین