نماینده مردم اهواز : مشکلات سیل زدگان همچنان به قوت خود باقی است

نماینده مردم اهواز :  مشکلات سیل زدگان همچنان به قوت خود باقی است

نماینده مردم اهواز در مجلس با انتقاد از اینکه بخشی از لاشه های دام های تلف شده در سیل خوزستان هنوز معدوم نشده، گفت: خطر انتقال بیماری های مشترک بین انسان و حیوان وجود دارد. به گزارش خانه ملت، جواد کاظم نسب الباجی با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای رفع مشکلات پساسیل در خوزستان، گفت: در سیل خوزستان خانه های روستایی به طور کامل زیرآب رفت و همچنین دام و طیور آنها نیز تلف شدند.
نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از اینکه بخشی از لاشه های دام های تلف شده در سیل خوزستان هنوز معدوم نشده و خطر انتقال بیماری های مشترک بین انسان و حیوان وجود دارد، تصریح کرد: بخشی از مشکلات سیل زدگان همچنان به قوت خود باقی است.
وی ادامه داد: به طور قطع اگر سریع تر اقدامات مناسب اتخاذ نشود بیماری ها و امراضی را شاهد خواهیم بود که ممکن است کنترل آنها به سختی صورت بگیرد و در این رابطه نیاز است رفع آلودگی های ناشی از سیل در دستور کار قرار گیرد.
* مردم سیل زده خوزستان نیاز به داروی بیشتری دارند
این نماینده مردم در مجلس دهم، یادآور شد: می طلبد وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اهواز و خوزستان به این موضوع ورود و همچنین به تامین داروی لازم توجه ویژه داشته باشند البته مشکل چندانی در رابطه با دارو وجود ندارد اما نیاز به داروی بیشتری داریم.
کاظم نسب الباجی افزود: همچنین شیفت های مراکز درمانی باید افزایش یابد و اورژانس ها نیاز فعال تر شوند تا در برابر برخی بیماری ها غافلگیر نشویم.
با توجه به گرمتر شدن هوا اسکان مردم سیل زده خوزستان در چادر بسیار مشکل و دشوار است عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه با توجه به گرمتر شدن هوا اسکان مردم سیل زده خوزستان در چادر بسیار مشکل و دشوار است ارائه کانکس به مردم و چاره اندیشی برای اسکان دائم آنها را ضروری خواند و افزود: اردوگاه های اسکان موقت برای مردم غیرقابل تحمل است و دستگاه های مربوطه باید هر چه سریع تر تمهیدات لازم را برای بهبود شرایط وضعیت اسکان و تامین وسایل سرمایشی مناسب اتخاذ کنند.

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین