علی ساری : ادعای اخیر استاندار، نمک‌پاشی به زخم سیل‌زدگان است

علي ساري : ادعای اخیر استاندار، نمک‌پاشی به زخم سیل‌زدگان است

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از ادعای اخیر استاندار خوزستان درباره اعتراض صلیب سرخ به زیاد بودن رسیدگی به سیل‌زدگان، گفت: این اظهارات در اذهان سیل‌زدگان آثار بدی بر جای می‌گذارد و نمک پاشیدن به روی انبوهی از زخم‌‌های آن‌ها است.
به گزارش خبرگزاری فارس، علی ساری نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی در بازدید از نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان، برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها را برای ترویج فرهنگ قرآنی بسیار ارزشمند دانست و خواستار تقویت آن در هر دوره شد.
وی با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی، اظهار کرد: استان خوزستان دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای بسیاری در حوزه‌های مختلف قرآنی است که باید مورد حمایت قرار گیرند.
نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: برای من جالب بود که این نمایشگاه برای طیف‌های سنی مختلف برنامه داشت و از محتواها و آیتم‌های به‌روز و جالبی برخوردار بود.
وی با انتقاد از ادعای اخیر استاندار خوزستان در خصوص اعتراض صلیب‌سرخ به زیاد بودن رسیدگی به سیل‌زدگان، عنوان کرد: مدیریت عالی استان و همه مسؤولان در هرگونه بحران و حادثه‌ای باید بدانند که لازم است با دقت بسیاری، ارزیابی خود را بیان کنند. ساری گفت: با توجه به دردها و مشکلاتی که مردم سیل‌زده در حال تحمل آن هستند، این اظهارات در اذهان انها آثار بدی بر جای می‌گذارد و نمک پاشیدن روی انبوهی از زخم‌ها است.

درباره نویسنده

7476مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین