نماینده مردم اهواز : فساد و رانت خواری در خوزستان ریشه‌های عمیق دارد

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس گفت: متأسفانه پس از سیل اخیر مشکلات آب و فاضلاب اهواز، حمیدیه، باوی و کارون افزایش یافته و همچنین در اقدامی نسنجیده با تغییر مدیریت این واحدها مشکلات تشدید شده است. به گزارش ایسنا، همایون یوسفی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی گفت: از وزیر نیرو درخواست می‌کنم سریع‌تر این موضوع را تعیین تکلیف و مدیریت کند. اگر حقی از کسی ضایع شده نسبت به احقاق حق آنها اقدام کند.
وی با انتقاد از گرانی‌ها در کشور و استان خوزستان یادآور شد: دستگاه‌ها وظیفه نظارتی خود را به صورت کامل انجام ندادند. به نظر می‌رسد با اعمال نظارت بیشتر از گرانی‌ها تا حدود زیادی جلوگیری می‌شود. فساد و رانت خواری در استان خوزستان ریشه‌های عمیق دارد. دستگاه‌های نظارتی باید ورود جدی تر به موضوع داشته باشند. یوسفی افزود: ادارات در خوزستان به ویژه در نهادهای حاکمیتی و سیاسی مهم استان با سرپرست مدت‌های طولانی است که اداره می‌شوند و به نفع شرایط امنیتی سیاسی و اجتماعی خوزستان نیست.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: در دوران پس از سیل، متأسفانه مدیریت آب در حوزه آب و فاضلاب به درستی انجام نشده و باید برای کشت تابستانه برنامه مشخصی داشته باشیم و پس از سیل مشکلات امنیتی، مشکلات جدی را برای مردم به وجود آورده که باید نهادهای مسئول در این رابطه ورود جدی داشته باشند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین