نماینده مردم اهواز : دولت شهروندان را در مصائب سیل تنها نگذارد

نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه رییس جمهور مصوبات دولت در زمینه سیل های اخیر در استان خوزستان را اجرایی کند،گفت: بسیاری از زمین های کشاورزی در استان خوزستان زیر آب هستند.
جواد کاظم نسب الباجی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره وضعیت پرداخت خسارت سیل های اخیر به سیل زدگان استان خوزستان گفت: انتظار داریم رییس جمهور هرچه سریعتر، مصوبات دولت در زمینه پرداخت خسارتهای ناشی از سیل در استان خوزستان جامعه عمل بپوشاند و این در حالی است که الزامی است که هرچه سریعتر، وضعیت اراضی زیر آب کشاورزی بر اثر سیل ساماندهی شوند.
* استمهال وام های کشاورزان در اولویت قرار بگیرد
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وام های اخذشده،کشاورزان الزامی است که استمهال شود تصریح کرد: در زمینه بازسازی منازل روستاییان از بنیاد مسکن نیز انتظار داریم، ورود جدی بکند زیرا فصل گرما نیز در استان خوزستان فرا رسیده است.
* دولت شهروندان را در مصائب سیل تنها نگذارد
وی ادامه داد: دولت شهروندان را در مصائب سیل تنها نگذارد بنابراین دراین راستا می طلبد که مسئولین ملی و بومی در مناطق سیل زده حضور یابند و مشکلات عدیده ای مردم را در اسرع وقت برطرف کنند. کاظم نسب الباجی افزود: تقاضا داریم حتی کشاورزانی که اراضی کشاورزی شان را بیمه نکرده اند، شامل پرداخت خسارت های بیمه شوند زیرا در حوزه کشاورزی یک نوع بی تدبیری وجود دارد و این بی نظمی ها موجب شده است که اراضی برخی ازکشاورزان بیمه نشود.
* بسیاری از زمین های کشاورزی در استان خوزستان زیر آب هستند
عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه رییس جمهور مصوبات دولت در زمینه های سیل های اخیر در استان خوزستان را اجرایی کند یادآورشد: بسیاری از زمین های کشاورزی در استان خوزستان زیر آب هستند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین