رییس هیات کاراته استان خوزستان : استاد خداکرمی هنوز رکورد دار مسابقات “یک به پنجاه نفر” است

رييس هيات كاراته استان خوزستان : استاد خداكرمي هنوز رکورد دار مسابقات

رییس هیات کاراته استان خوزستان گفت: استاد فواد خدا کرمی یکی از قهرمانان و نخبگان استان و مربی تیم ملی جوانان کیوکوشین کاراته ماتسوشیما کشور، و از افتخارات کاراته خوزستان است.
به گزارش روزنامه نسیم خوزستان طی مراسمی در هیات کاراته استان به مناسبت چهاردهمین سالگرد مبارزه ۱ به ۵۰ استاد فواد خداکرمی، از ایشان توسط دکتر سرکوهکی تجلیل به عمل آمد.
رییس هیات کاراته استان در این مراسم گفت: استاد فواد خدا کرمی یکی از قهرمانان و نخبگان استان، که از قهرمانان بین المللی و جهانی است.
محمد سرکوهکی در ادامه عنوان کرد: در سال ۱۳۸۴ استاد فواد خداکرمی طی یک فراخوان عمومی ۵۰ نفر را به مبازره در سالن شهدای دانشجوی دانشگاه آزاد اهواز دعوت نمود، در این نوع مبارزه هر شخص با هر سبک آزاد کاراته و وزنی می تواند شرکت نماید، استاد خداکرمی با وزن ۶۵ کیلوگرم توانست در این مسابقه با ۳۸ برد، ۱۱ مساوی و ۱ شکست نتیجه مسابقه را به سود خود رقم بزند و از سال ۸۴ تا کنون چنین مبارزه ای با فراخوان عمومی برگزار نشده است و ایشان رکورد این نوع مبارزه را به خود اختصاص داد، در این مسابقه حریفانی با وزن بالای صد کیلوگرم نیز حضور داشتند.
در ادامه این مراسم فواد خداکرمی با تشکر از زحمات رییس هیات کاراته خوزستان گفت: قهرمانان واقعی شهدا و جانبازان هستند که با از خود گذشتگی و فداکاری از همه ارزشهای ایران اسلامی دفاع نمودند، موفقیت در این مبارزه را مدیون زحمتهای استاتید بزرگی مانند شیهان اکبر باقرپور، دکتر هانشی محمدسرکوهکی و استاد بزرگ محسن سلطانی زاده هستم .
به گزارش روزنامه نسیم خوزستان فواد خداکرمی، کاراته را از سال ۱۳۷۵ زیر نظر استان اکبر باقر پور آغاز نمود و پس از آن زیر نظر استاد محمد سرکوهکی و استاد محسن سلطانی زاده به این رشته ادامه داد، استاد خداکرمی در سال ۲۰۱۸ قهرمانان مسابقات کاتا فستیوال جهانی هنرهای رزمی در کشور آذربایجان شد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین