رئیس کمیسیون امور داخلی مجلس : استفاده از صندلی کودک در خودرو الزامی شد

رئیس کمیسیون امور داخلی مجلس : استفاده از صندلی کودک در خودرو الزامی شد

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور در تشریح نشست کمیسیون متبوع خود گفت: استفاده از صندلی کودک با مصوبه کمیسیون امور داخلی کشور مجلس الزامی شد اما عدم استفاده از آن جریمه ندارد و در صورت بروز حادثه با مالک خودرو و والدین طبق ماده ۹ قانون حمایت از کودکان برخورد می شود.
محمدجواد کولیوند در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه‌ملت، در تشریح کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس تصریح کرد: در این جلسه لایحه اصلاح ماده ۱۵ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در دستور کار قرار داشت و با نظر اعضای کمیسیون استفاده از کمربند ایمنی برای همه سرنشینان الزامی شد.
نماینده مردم کرج و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: استفاده از صندلی کودک با مصوبه کمیسیون امور داخلی کشور مجلس الزامی شد اما عدم استفاده از آن جریمه ندارد و در صورت بروز حادثه با مالک خودرو و والدین طبق ماده ۹ قانون حمایت از کودکان برخورد می شود.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در پایان در خصوص زمانبندی رسیدگی به ایرادات شورای نگهبان بر طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس و استان-شهرستانی شدن آن، گفت: ایرادات شورای نگهبان به مجلس ارائه شده اما هنوز از هیأت رئیسه به کمیسیون نرسیده است و با توجه به حجم بالای ایرادات و ایرادات کلی که به بحث استانی شدن گرفته شد، امکان اصلاح آن تا انتخابات آینده ضعیف است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین