سرپرست فرمانداری ویژه دزفول : شئونات اسلامی در باغ ویلاها رعایت نمی شود

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با بیان اینکه ساماندهی باغ ویلاهای دزفول در دستور کار است، گفت: دستور توقف صدور مجوز این باغات صادر شده است.
به گزارش مهر، سرپرست فرمانداری ویژه دزفول به ناهنجاری و سوءمدیریت در خصوص باغ ویلاهای شهرستان اشاره و بیان کرد: طرح ساماندهی باغات شهرستان دزفول در دستور کار قرار دارد. مجوزهایی که در گذشته بدون برنامه و رویکرد مناسب صادر شده و هرکسی صاحب باغ و ویلا شده و از حق مجاز خود نیز تجاوز کرده، متناسبت با شرایط شهرستان دزفول نیست.
حیدری اضافه کرد: به معنای دیگر کارکرد این باغ ویلاها کارکرد مناسبی نبوده و اخلاق اسلامی در آنجا در خیلی از موارد رعایت نمی شود به گونه ای که اعتراضات و شکایات متعددی از این باغات بدست ما رسیده است که باید به آنها رسیدگی شود و در دستور کار قرار بگیرد.
وی از دستور توقف صدور مجوز باغات شهرستان خبر داد و گفت: این مهم انجام شده و به دهیاران و بخشداران و اداره جهاد کشاورزی نیز ابلاغ شده که هیچ زمینی را جهت تفکیک و تغییر کاربری مجوز صادر نکنند.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول بیان کرد: اگر مورد جدیدی نیز مشاهده شد قطعاً مورد بررسی قرار خواهد گرفت ضمن اینکه لازم است آنچه که در گذشته اتفاق افتاده نیز اصلاح شود و در آینده نیز اجازه تغییر کاربری به هیچ باغی داده نخواهد شد.
حیدری با اشاره به اشراف بر کمبودهای حوزه محیط زیست گفت: کمبودهای زیادی در حوزه زیرساخت ها و امکانات محیط زیستی شهرستان وجود دارد که تلاش ما باید در جهت رفع این کمبودها باشد.
هر چند با توجه به شرایط شهرستان و تنوع ماموریتی که محیط زیست دارد و قلمروهای حفاظت شده ای که در سطح شهرستان دزفول وجود دارد شاید کماکان این مشکلات و کمبودها تداوم داشته باشد.
وی در پایان تصریح کرد: تلاش و رویکرد ما باید معطوف به حل اینها باشد؛ بنابراین امیدوارم که در سال ۹۸ با برنامه ریزی های انجام شده در نظام برنامه ای و بودجه، بخشی از مسائل محیط زیست شهرستان را بتوانیم به صورت اصولی برطرف کنیم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین