نماینده مردم رامهرمز : بیش از ۶۰ هزار پست خالی در خوزستان وجود دارد

نماینده مردم رامهرمز : بیش از 60 هزار پست خالی در خوزستان وجود دارد

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: طرح سوال از وزیر نیرو درخصوص علت قطعی آب روستاهای رامهرمز و رامشیر و تذکر کتبی به رئیس‌جمهور درخصوص افزایش حقوق ۲۵ درصدی کل خوزستان و سهمیه ویژه استخدامی برای خوزستان تحویل هیات رئیسه شد.
اقبال محمدیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس بعدازظهر دیروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز، اظهار کرد: حدود ۲۰ روستا در شهرستان‌های رامهرمز و رامشیر در فصل گرما با قطعی آب مواجه هستند و آب‌‎رسانی با تانکر صورت می‌گیرد که نبود تانکر برای آب‌رسانی نیز یکی از مشکلات جدی در منطقه است. وی افزود: قطعی آب از اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تاکنون نیز ادامه دارد و حتی در برخی از روستاها به صورت مقطعی با قطعی برق هم مواجه هستیم.
محمدیان با اشاره به ضعف عملکرد وزارت نیرو در خوزستان و شهرستان‌های خوزستان، عنوان کرد: علی‌رغم این‌که وزیر نیرو قول تأمین آب رامهرمز و رامشیر با توجه به اصلاح شبکه آب‌رسانی از خروجی سد جره رامهرمز به روستاها را دادند ولی تاکنون این آب‌رسانی صورت نگرفته است.
وی گفت: آب رامهرمز با ای‌سی بالای ۳ هزار مناسب آشامیدن نیست و حدود ۳ ماه است که درگیر انتخاب پیمانکار و آغاز کار هستند.
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس در همین راستا از تدوین و ارائه طرح سوال از وزیر نیرو به هیأت رئیسه مجلس خبر داد و گفت: در این طرح سوال علت قطعی آب برخی شهرهای استان خوزستان از وزیر نیرو سوال شده که وزیر نیرو موظف به پاسخگویی به این سوالات در کمیسیون‌‌ها و صحن علنی مجلس است.
محمدیان با اشاره به تذکر کتبی دیروز خود به رئیس‌جمهور، اظهار کرد: درحالی‌که تمام خوزستان درگیر جنگ بود اما بیش از ۱۶ شهر خوزستان جز مناطق جنگی محسوب نشدند که این موضوع یک تبعیض و بی‌عدالتی است.
وی افزود: انتظار داریم تمام کارکنان شاغل و بازنشسته استان خوزستان از مزایای ۲۵ درصد افزایش حقوق بهره‌مند شوند.
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس در خصوص تذکر دوم خود به رئیس‌جمهور، عنوان کرد: استان خوزستان هرساله شاهد مهاجرت و درخواست انتقالی کارکنان دولت به دیگر استان‌های خوش آب‌وهوا است و عدم وجود نیروی کافی در ادارات باعث نارضایتی مردم شده است. وی گفت: بیش از ۶۰ هزار پست خالی در استان وجود دارد که نیازمند این است که دولت سهمیه ویژه‌ای برای استخدام در ادارات دولتی خوزستان در نظر بگیرد.
محمدیان گفت: دولت به بهانه افزایش هزینه‌ها مجوز استخدام در ادارات دولتی را نمی‌دهد و اگر هم مجوزی صادر شود بسیار محدود است و پاسخگوی استان نیست.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین