برای دریافت سبد کالای خود عجله نکنید

براي دريافت سبد كالاي خود عجله نكنيد

سرپرست بازرگانی داخلی سازمان صنعت و تجارت خوزستان با اشاره به آغاز توزیع سبد کالای دولت از دیروز در فروشگاههای مربوطه گفت: نیازی به عجله و ازدحام و شلوغی در فروشگاهها نیست و مردم برای دریافت سریعتر سبدکالا عجله نکنند.
ابوالقاسم کورهچینی اظهارکرد: توزیع سبدکالا از دیروز به مدت ۱۵ روز کاری آغاز شده و سرپرست خانوارهای اقشار مشمول میتوانند با در دست داشتن کارت ملی و کارت بانکی برای دریافت یارانه به فروشگاه مراجعه کنند.
وی افزود: سهمیه سبد کالا به تعداد مشمولان وجود دارد و جای هیچگونه نگران وجود ندارد. حتی سبد کالا به میزان دورههای بعدی توزیع نیز ذخیرهسازی شده است.
زمان توزیع همان ۱۵ روز است و در صورت نیاز حتما تمدید خواهد شد. سرپرست بازرگانی داخلی سازمان صنعت و تجارت خوزستان عنوانکرد: زمان کار فروشگاههای اعلام شده صبحها و بعدازظهرها است و آنها در کنار فروش اجناس معمول خود، سبد کالا را نیز عرضه میکنند.
کورهچینی ادامه داد: حضور سرپرست خانوار برای دریافت سبد کالا در محل فروشگاه الزامی نیست و در صورت ارائه مدارک لازم مشکلی وجود ندارد.
وی گفت: برخی از مشمولان که سامانه پیامکی به آنها عدم مشمولیت دریافت سبد کالا را اعلام کرده است میتوانند مشکل خود را از طریق پایگاه الکترونیکی به نشانی www.yaranehkala.ir
و یا #۷۹۹* به همراه کد ملی مطرح و پیگیری کنند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین