نخستین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی در منطقه آزاد اروند برگزار می شود

نخستین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی در منطقه آزاد اروند برگزار می شود

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: نخستین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی با هدف توسعه و معرفی توانمندی های منطقه و کشور با محور توسعه صادرات به عراق و کشورهای حاشیه خلیج فارس برگزار می شود.
سید علی موسوی ˈ افزود: این نمایشگاه با حضور بیش از ۵۰ شرکت معتبر در فضایی به مساحت پنج هزار متر مربع برگزار می شود.
وی اظهار داشت: نخستین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی در منطقه آزاد اروند برای ایجاد فرصت رقابتی و موثر و ارائه خدمات و محصولات شرکت های مرتبط برگزار می شود.
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند افزود: دعوت از تجار و بازرگانان فعال در زمینه صنایع غذایی از کشورهای عراق به منظور گسترش بازار خارجی و توسعه صادرات غیر نفتی به کشور های حاشیه خلیج فارس در برنامه کاری این نمایشگاه قرار گرفته است.
وی گفت: این نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۰ بهمن ماه سال جاری از ساعت ۱۷ تا ۲۳ در محل نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد اروند میزبان تولیدکنندگان، بازرگانان و علاقمندان خواهد بود.
موسوی هدف از برگزاری این نمایشگاه را افزایش سهم بازار عراق، معرفی توانمندی ها، امکانات و تجهیزات عرصه های غذایی منطقه و کشور خواند و افزود: هماهنگی لازم برای پذیرش هیاتی از اتاق بازرگانی، اتاق سرمایه گذاری و اتحادیه صنایع عراق برای بازدید از نمایشگاه و ارتقای سطح کیفی این نمایشگاه صورت گرفته است.
وی به حضور تولید کنندگان داخلی، صنعتگران و صادرکنندگان تمام تجهیزات مربوط به صنایع غذایی در این نمایشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: این نمایشگاه با توجه به کشش و جذب بازار کشور عراق می تواند مکانی برای افزایش تعاملات تجاری و عرضه جدیدترین محصولات و تکنولوژی در زمینه صنایع غذایی تولید کنندگان باشد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین