پیدا شدن نو کیسه‌ها در جامعه ؛ توزیع ناعادلانه ثروت باعث ظهور اشرافی‌گری می شود

پیدا شدن نو کیسه‌ها در جامعه ؛ توزیع ناعادلانه ثروت باعث  ظهور اشرافی‌گری مي شود

نماینده تاکستان در مجلس گفت: توزیع ناعادلانه ثروت ملی بر خلاف قانون اساسی است و نتیجه آن ظهور اشرافی‌گری جدید خواهد بود.
بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور، اظهار داشت: توزیع ناعادلانه ثروت ملی کشور بر خلاف قانون اساسی است و نتیجه آن ظهور اشرافی‌گری جدید و پیدا شدن نو کیسه‌ها خواهد شد.
نماینده مردم تاکستان اضافه کرد: متاسفانه اصل مترقی و عدالت ساز ۴۹ قانون اساسی، کامل اجرا نشد و قانون «از کجا آورده اید؟» به فراموشی سپرده شد و فریاد دلسوزان نظام و ولایت به جایی نرسید.
طاهرخانی از تصویب قانون رسیدگی به اموال نامشروع مسئولان به‌عنوان اقدامی انقلابی یاد کرد و گفت: سوءاستفاده از سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در خصوصی‌سازی قابل قبول نیست.
وی افزود: متاسفانه برخوردهای سلیقه‌ای باعث شد که شکوفایی اقتصادی و تقسیم و توزیع عادلانه ثروت محقق نشود و بخشی از ثروت ملی کشور در اختیار افراد خاص یا به عبارتی ژن‌های خوب قرار داد. نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی همچنین یادآور شد: نباید کسانی که از مال و خود برای حفظ کشور، کیان ملی و آرمان های ارزشی، دینی و انسانی گذشته بودند در حسرت به دست آوردن شغل یا تامین معاش حداقلی حیثیت و آبروی شان در امان نباشد و عزت و غرورشان در هم شکسته شود.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین