رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان : اپلیکیشن اطلاع‌رسانی قیمت کالاهای اساسی فعال شد

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان : اپلیکیشن اطلاع‌رسانی  قیمت کالاهای اساسی فعال شد

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از فعال شدن اپلیکیشن اطلاع‌رسانی قیمت ۱۰۰ قلم کالای اساسی خبر داد. به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، عباس تابش اظهار کرد: این سامانه در دسترس عموم بوده و مردم با نصب اپلیکیشن مرتبط با آن می‌توانند علاوه بر نسخه وب، قیمت کالاها را به لحظه بررسی و شکایات خود را ثبت کنند.
وی افزود: قرار است که اطلاع‌رسانی‌ مرتبط با قیمت کالاهای اساسی، حساس و ضروری مورد نیاز مردم؛ در قالب این سامانه صورت گرفته و مردم بر مبنای این مقایسه قیمتی، علاوه بر اینکه کالا را با قیمت رقابتی خرید کنند، شکایات مورد نظر خود از عرضه‌کنندگان کالا را به صورت لحظه‌ای ثبت کرده و به واحد بازرسی و نظارت اصناف و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اطلاع دهند.
تابش تصریح کرد: دامنه کالاهای اعلام نرخ‌شده در این سامانه به سرعت گسترش خواهد یافت و تعداد آن از ۱۰۰ قلم کالا فراتر خواهد رفت؛ ضمن اینکه امکان ثبت شکایت نیز از طریق این اپلیکیشن نیز فراهم آمده است.
رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: هم‌اکنون این سامانه در دسترس عموم است و برای نسخه‌های گوشی تلفن همراه اندروید فعال بوده و برای نسخه IOS نیز ظرف یک ماه آینده در دسترس خواهد بود.
همچنین وب سایت ir.۱۲۴.www نیز قابلیت کارکردی همین اپلیکیشن را دارا است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین