معاون سازمان صمت خوزستان : مردم احتکار خانگی نکنند

معاون سازمان صمت خوزستان : مردم احتكار خانگي نكنند

معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صمت خوزستان گفت: اکنون خانه‌هایی وجود دارد که بیشتر از یک انبار و یا فروشگاه جنس در آن‌ها ذخیره شده است و این مساله اصلا صحیح نیست و تعادل بازار را نیز به هم می‌زند.
عبدالرحمان ناصریان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هر زمان که کمبود یا کسری محصولی در بازار اعلام می‌شود، مردم به برای خرید آن محصول به مغازه هجوم نبرند.
معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صمت خوزستان تصریح کرد: اکنون خانه‌هایی وجود دارد که بیشتر از یک انبار و یا فروشگاه جنس در آن‌ها ذخیره شده است و این مساله اصلا صحیح نیست و تعادل بازار را نیز به هم می‌زند.
ناصریان عنوان کرد: گاها برنامه‌ریزی‌هایی صورت می‌گیرد تا بازار تخریب و برخی از اقلام در بازار کم شود تا قیمت آن محصولات بالا رود. از این رو مردم نباید در شرایطی که وضعیت بازار مناسب نیست و شاهد کمبود کالایی در بازار هستیم برای خرید آن محصول پافشاری کنند.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم شرایطی در جامعه فراهم شود تا مردم در زمان کسری و کمبود کالایی برای تهیه آن پافشاری نکنند و همچنین به میزان نیاز محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند و نسبت به ذخیره کالاها در خانه‌های خود اقدام نکنند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین