دولت با گرانفروشان و محتکران کاری ندارد ؛ بیشتر مدیران متعهد نیستند

عضو فراکسیون روحانیت مجلس، گفت: بیشتر مدیران دولتی نسبت به وظایفی که به عهده‌شان هست تعهدی ندارند و مناسب برای شرایط جنگ اقتصادی نیستند.
حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به مشکلات معیشتی مردم گفت: هیچگونه کنترلی از سوی دولت بر روی قیمت کالاها و بازار مشاهده نمی‌شود و دولت با عوامل گرانفروشی و احتکار در بازار کاری ندارد. وی افزود: ما شاهد هستیم که هرازچندگاهی یک کالا کمیاب می‌شود و قیمت آن بالا می‌رود و کنترل جدی که بتواند جلوی این اقدامات را بگیرد و مردم هم ببینند که با متخلفان برخورد می‌شود را شاهد نیستیم.
عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: انگیزه کار کردن در بسیاری از مدیران دولتی وجود ندارد و نسبت به وظایفشان متعهد نبوده و این مدیران در حد جنگ اقتصادی که ما امروز در آن قرار داریم نیستند. ناصری‌نژاد خاطرنشان کرد: ما امروز در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم که ‌آمریکا و لابی صهیونیسم علیه ما به راه انداختند و ما هم باید با تمام قوا در مقابل آنها بایستیم و از همه امکانات به رونق تولید بپردازیم و از تولید و صنعت داخلی حمایت کنیم که متاسفانه چنین خبرهایی نیست.
وی افزود: مسئولین به قدری آرام با موضوعات برخورد می‌کنند که انگار اتفاقی نیفتاده و انگار نه انگار که مردم گرفتارند و بیکاری بیداد می‌کند و انگار نه انگار فقر مردم را اذیت کرده است و انگار نه انگار که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کرده‌اند که به فکر معیشت مردم باشید. عضو فراکسیون روحانیت مجلس در پایان گفت: از سه سال قبل بنده و مسئول دفتر بنده و آقای استاندار پیگیر هستیم تا یک پروژه فولاد در شادگان فعال و راه‌اندازی شود و با وجود همه این پیگیری‌ها هنوز مجوزی برای این منظور صادر نشده و این در حالی است که ما باید قدردان سرمایه‌گذاران باشیم و از آنها بخواهیم که با سرمایه‌گذاری به ایجاد اشتغال کمک کنند نه اینکه آنها را تا به این اندازه معطل بگذاریم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین