نماینده ولی‌فقیه در خوزستان : همه دولت‌ها از تصویب قانون امر به معروف طفره رفتند

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان :  همه دولت‌ها از تصویب قانون امر به معروف طفره رفتند

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: تا قبل از عادی شدن باید مانع از استمرار منکر در جامعه شد و هر نوع هنجارشکنی به عنوان منکر به شمار می‌آید که گرانی نیز از جمله آن‌ها است.
به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان اظهار داشت: چهل سال از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد اما در هیچ دولتی نتوانسته‌ایم به این فریضه الهی عمل کنیم.
وی با اشاره به این‌که دولت‌ها برای تصویب قانون فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر طفره می‌رفتند، بیان کرد: هدف از تشکیل این کمیته بررسی چگونگی فعال شدن ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر ابتدا در سطح اهواز و در ادامه سطح شهرستان‌ها است.
نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با اشاره به گزارش‌های تکان دهنده از منکرات، خاطرنشان کرد: در زمینه احیای امر به معروف و نهی از منکر باید بتوان مردم را فعال کرد، مطالبه مردم متدین این است که چرا در جامعه گناه صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه باتوجه به محصول خون شهدا نباید نسبت به گناه‌های جامعه کوتاه آمد، تأکید کرد: راهکارهایی که در اسرع وقت می‌توان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر را فعال کند ارائه داده شود تا آثار و برکات این فریضه الهی ظهور و بروز پیدا کند.
موسوی‌فرد با اشاره به این‌که بخشی از هنجارشکنی‌ها وجود دارد که باید راهکار سریع برای آنها اتخاذ شود، خاطرنشان کرد: تا قبل از عادی شدن باید مانع از استمرار منکر در جامعه شد، هر نوع هنجارشکنی به عنوان منکر به‌شمار می‌آید که گرانی نیز از جمله آن است.
نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان تصریح کرد: نسبت به همه آموزه‌های دینی که حکم واجب برای آنها عنوان شد باید در قالب چارچوب به آنها عمل شود و در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر همه مجموعه حاکمیتی باید پشتیبانی کند.

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین