خوزستان در انتظار حماسه ای دیگر

خوزستان در انتظار حماسه ای دیگر

مردم خوزستان که ثابت کرده اند در مراسمی که پای آرمانهای انقلاب در میان است حضوری تحسین برانگیز دارند و امسال نیز خود را آماده حضوری حماسه ای در راهپیمایی ۲۲ بهمن می کنند.
مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در شهرهای مختلف استان خوزستان نیز با شور و حرارت خاصی برگزار می شود.
مردم استان خوزستان به خصوص عشایر و طوایف همیشه در صحنه از چند روز قبل خود را آماده ای حضوری بی نظیر در این نمایش دشمن شکن کرده اند به گونه از که آذین بندی سطح شهر از سوی مردم نشان می دهد که خوزستان آماده خلق حماسه ای دیگر است.
عشایر خوزستان که در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی نشان داده اند که همواره پای ثابت میراث گرانبهای امام خمینی معمار کبیر انقلاب هستند این بار نیز آمادگی خود را برای حضور در این مراسم اعلام کرده اند.
دفاع از حقوق هسته ای
شیخ مهدی سکینی یکی از شیوخ عرب خوزستان در این خصوص به خبرنگار مهر می گوید: مردم عرب خوزستان در مراسمی که کشور درباره حضور فرد به فرد آنها حساب ویژه ای باز می کند همواره حضور ثابت، قاطع و پرشور خواهند داشت.
وی افزود: این بار نیز مقطعی حساس فرا رسیده و برای اینکه قدرت تیم مذاکره کننده ای هسته ایران در برابر یاوه گویی ها و ناحقی های دشمنان قسم خورده انقلاب افزایش پیدا کند، مردم خوزستان به خصوص عشایر مختلف این ثابت راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال خواهند بود.
شیخ مهدی عنوان کرد: بیعت با آرمانهای انقلاب اسلامی و تجدید بیعت مجدد با رهبر انقلاب بی شک هدف اصلی مردم برای حضور در مراسمی مثل راهپیمایی ۲۲ بهمن است که همین حضور و وفاداری مردم باعث شده انقلاب در طول سالهای اخیر همواره در برابر توطئه ها ثابت قدم باشد.
رحیم بابادی وند شهروندی از اهواز نیز با بیان اینکه ۲۲ بهمن امسال ویژگی خاصی دارد، اظهار کرد: مردم امسال نیز مانند سالهای دیگر با شکوه و صلابت در صحنه حضور دارند تا دشمن توان جسارت به حقوق هسته ای ما را نداشته باشد.
وی حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را قوت قلبی برای تیم مذاکره کننده ایرانی دانست و تاکید کرد: اکنون مقامات آمریکایی یاوه گویی‌های فراوانی را آغاز کردند که این نشان از گستاخی و زیاده طلبی آنها است که مردم در ۲۲ بهمن مشت محکمی به دهان استکبار به خصوص آمریکا و رژیم اشغالگر قدس خواهند کوبید.
شرایط حساس منطقه ای
سیدشکرخداموسوی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی نیز در این خصوص ضمن دعوت از مردم خوزستان برای حضوری پرشور در راهیپمایی ۲۲ بهمن ماه، اظهار کرد: بهمن ماه یادآور مجاهدت های بزرگ قائد آزادی خواه معاصر، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است که لبیک مردم ایران اسلامی به وی در بهمن ۵۷ همان صدایی است که امروز از حنجره تمامی آزادی خواهان دنیا شنیده شده و شنیده می شود.
وی می افزاید: شکی نیست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه ایمان و اخلاص، وحدت و یکپارچگی و با هدایت حضرت امام خمینی(ره) به دوران تیره سلطنتی پایان داد و این کشور را به کشوری انقلابی مبدل ساخت که در آن مستضعفان و کوخ نشینان عزتمند شدند.
موسوی عنوان می کند: از این رو با توجه به شرایط حساس کنونی و توطئه های گوناگون دشمنان انقلاب اسلامی و بی عدالتی ها و جنایات و ظلم هایی که استکبار جهانی به خصوص رژیم اشغالگر قدس نسبت به ملت های مظلوم جهان انجام می دهند، حضور مردم در راهپیمایی و برگزاری تظاهرات وظیفه ای انسانی، دینی و ملی محسوب می شود که نباید از آن غفلت کرد و یا تأثیرات آن را نادیده گرفت.
نویدی برای دوستان
عبدالله تمیمی نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی نیز با دعوت از همه مردم خوزستان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: راهپیمائی مردم نماد حضور مردم در پاسداری از ارزش ها و آرمانهای والای انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و نشانگر اقتدار و پشتوانه مردمی نظام به عنوان اصلی ترین پشتوانه و سرمایه کشور است.
وی افزود: در حقیقت تظاهرات و شرکت مردم در راهپیمایی ها، صحنه نمایش بیداری و هوشیاری ملت اسلامی، اتحاد و همدلی آنان و توجه به سرنوشت کشور و اعلام بیزاری از دشمنان نظام اسلامی است که از یکسو موجب دلگرمی و نویدی برای دوستان نظام اسلامی است و از سوی دیگر توطئه های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی را خنثی خواهد کرد.
تمیمی تصریح کرد: اهمیت حضور مردم در راهپیمایی آنگاه بیشتر آشکار می شود که به این نکته توجه داشته باشیم که انقلاب اسلامی با محور قرار دادن ارزش ها و اصول مترقی اسلام و طرح اسلام به عنوان الگویی حکومتی و عاملی که می تواند سعادت مادی و معنوی بشر را تامین کند، فرهنگ غربی را به چالش کشیده است و اسکتبار جهانی نیز تمام سعی و تلاش خود را به کار بسته است که از تبدیل شدن انقلاب اسلامی به الگویی مترقی و پیشرفته برای سایر کشورها به ویژه کشورهای اسلامی جلوگیری به عمل آورد.
نائب رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان تاکید کرد: اکنون که مذاکرات هسته ای ایران به کشورهای غربی به مراحل حساسی رسیده است ضروری است مردم با حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن بر حقوق مسلم خود که همانا در اختیار داشتن علم و فناوری روز دنیا است تاکید کنند.
خیابان سلمان فارسی منتظر گام های استوار اهوازی ها
اما خیابان سلمان فارسی اهواز که میعادگاه همیشگی راهپیمایی های مردمی است، روز یکشنبه بعد از مدت بسته شدن و بهسازی اصولی و اساسی روز سه شنبه زیر گام های استوار مردم همیشه در صحنه اهواز به لرزه درخواهد آمد.
فرماندار اهواز در خصوص برگزاری مراسم راهپیمایی در اهواز اظهار کرد: این راهپیمایی ساعت ۱۰ صبح از میدان بسج (فلکه ساعت)، نبش خیابان عارف آغاز شده و به سمت میدان مولوی، پل سلمان فارسی، خیابان سلمان فارسی و چهاراه نادری ادامه یافته و مراسم پایانی راهپیمایی در چهارراه آبادان برگزار می شود.
وی افزود: با تلاش شهرداری اهواز و سازمان قطار شهری عملیات اجرایی خیابان سلمان فارسی به پایان رسیده و همچون سال گذشته راهپیمایی در این مسیر انجام می شود.
فرماندار اهواز افزود: تمهیدات لازم برای حضور مردم و برگزاری باشکوه راهپیمایی در اهواز فراهم شده و برنامه های مختلفی برای روز راهپیمایی تدارک دیده شده است.
فدعمی حضور گسترده اقشار مختلف مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه را تجلی پشتوانه مردمی و عظیم نظام دانست و اظهار کرد: مردم اهواز در دوران مختلف انقلاب حضوری پررنگ و تاثیر گذار داشته اند و اقشار مختلف مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان اهوازآماده حماسه آفرینی مجدد در یوم الله ۲۲ بهمن هستند.
وی گفت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را در مقابل توطئه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بیمه می کند.
سید احمد خاتمی سخنران راهپیمایی اهواز
فرماندار اهواز عنوان کرد: سخنران امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن در اهواز آیت الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین