ای که از دستت می رسد کاری بکن ؛ کارگران شهرداری «زهره» هندیجان ۱۷ ماه حقوق معوقه دارند

اي كه از دستت مي رسد كاري بكن ؛ کارگران شهرداری «زهره» هنديجان ۱۷ ماه حقوق معوقه دارند

سرپرست شهرداری زهره هندیجان گفت : کارگران شهرداری ۱۷ ماه است حقوق معوقه دارند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، شهرداری هندیجان و بخش چم خلف عیسی شهر زهره با مشکلاتی از قبیل پرداخت نشدن حقوق و معوقات مواجه هستند. در این زمینه شهرداری شهر هندیجان ۸ ماه حقوق عقب‌ افتاده دارد و شهرداری شهر زهره ۱۷ ماه حقوق پرسنل خود را نپرداخته است. حال باید سؤال کرد که چرا این شهرداری نتوانسته حقوق پرسنل خود را بپردازد؟
امیر شکاری سرپرست شهرداری شهر زهره هندیجان اظهار داشت: شهر زهره هندیجان به سبب کوچک بودن شهر و جمعیت پایین آن ارزش‌افزوده ماهانه این شهرداری بسیار ناچیز بوده و پاسخگوی هزینه‌های شهرداری را نمی‌دهد، بنابراین با این وضعیت ما توانایی لازم را نداریم.
وی افزود: از ‌طرفی دیگر با توجه به نداشتن درآمد پایدار در شهر زهره ساخت‌وسازها و صدور پروانه‌های ساختمانی بسیار ناچیز است و درآمد خوبی از این موضوع نداریم و این بر مشکلات ما افزوده است. درباره شرایط نامناسب شهرداری زهره با مقامات مسئول صحبت کرده و مشکلات را انتقال داده‌ایم.
سرپرست شهرداری شهر زهره هندیجان بیان کرد: بنده از مردادماه ۹۸ سرپرست شهرداری شهر زهره شدم و در جهت مرتفع نمودن مشکلات مالی شهرداری و به‌ خصوص پرداخت حقوق و بیمه کارکنان خدوم، مکاتبات به مسئولان شهر، شهرستان، استان و سازمان شهرداری کل کشور انجام داده‌ام.
وی گفت: باوجود همه تلاش‌ها با توجه به اینکه میانگین هر دو ماه یکبار پرداخت داشته‌ایم و هرساله حدود ۵ یا ۶ ماه حقوق عقب ‌افتاده کارکنان محترم را پرداخت می‌کنیم؛ اما طی چندین سال حقوق پرداخت ‌نشده و همگی انباشته گشته تا جای که تعدادی از کارکنان در کل حدود ۱۷ ماه حقوق دریافت نکرده‌اند به ‌عنوان نمونه ۶ ماه از سال ۴ حقوق پرداخت ‌شده ولی باز به بدهی کارکنان انباشته‌ شده است.
شکاری عنوان کرد: ما در حال رایزنی و گفت‌وگو با مسئولان شهر، شهرستان و استان جهت مرتفع کردن این مشکل هستیم و از مسئولان نیز انتظار داریم در این راه سخت ما را یاری کنند.
به گزارش تسنیم، بدون شک پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان و کارگران موجب رضایت شغلی و افزایش بهره‌وری خواهد شد و مسئولان امر توجه داشته باشند معوقات ۱۷ ماهه رقم بسیار بزرگ و سنگینی است که در آینده برای مجموعه خود مشکل ساز خواهد شد بنابراین نیاز به تلاش مضاعف در جهت رفع این موارد است از مشکلات دیگر شهر زهره، جمع‌آوری زباله‌ها، نخاله‌ها، آسفالت خیابان‌ها و معابر، افزایش سرانه فضای سبز شهروندان و توجه به زیبایی‌ها در همه مناطق شهر زهره به خصوص مناطق محروم است که شهرداری برای انجام این امور وظیفه سنگینی بر عهده دارد.

درباره نویسنده

7475مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین